preskoči na sadržaj

Osnovna škola Borovje Zagreb

 

Projekt je nagrađen oznakom kvalitete - Quality label od strane AMPEU.


Video

Kratki video prikaz nekih aktivnosti u projektu u 2.a razredu...

 

... i u 2. b razredu

http://play.smilebox.com/SpreadMoreHappy/4e4451354f5459794e444e384d54417a4d5463774d546b770d0a


Plan aktivnosti

Plan aktivnosti u 2.a razredu

Plan aktivnosti u 2.b razredu


O projektu

O projektu

Ciljevi projekta za učenike:
Aktivan i odgovoran član razreda, škole i lokalne zajednice koji poznaje i poštuje vrijednosti osobnog i zavičajnog identiteta te prihvaća različitosti, poštujući tradicionalne okvire (Advent).
Učenik koji uočava potrebe svakog člana zajednice i nastoji se aktivno uključiti i sudjelovati nudeći vlastite „zrnce dobrote“ i na taj način utjecati na vlastitu sredinu.

 

Ciljevi

Tematska područja:
Ljudskopravna
– ravnopravnost u odnosu na dob, spol, te etničku, vjersku, klasnu i drugu pripadnost, rasu i druge razlike
– suzbijanje društvene isključenosti i drugih oblika diskriminacije pojedinca
Društvena
– društvene komunikacijske vještine i timski rad
– volontiranje i razvoj socijalne solidarnosti
Kulturološka
– razvoj osobnog, zavičajnog, većinskog i manjinskih nacionalnih identiteta kao dio hrvatskog identiteta i interkulturna osjetljivost i interkulturni dijalog, osvještavanje i uklanjanje stereotipa i predrasuda

 

Radni postupak

Projekt traje od 28.11. - 23.12. i obuhvaća 20 aktivnosti kojima učenik nastoji utjecati na svoju lokalnu sredinu, zajednicu, društvo(razred).
Na početku projekta učenici zajedno s voditeljom projekta odabiru 20 aktivnosti kojima će nastojati utjecati na svoju zajednicu. Zrnca dobrote za sve.


Zadaci u projektu:
- nabraja neka od najvažnijih prava i odgovornosti koje ima kao učenik i ponaša se u skladu s njima, djeluje unutar tih prava u svojoj zajednici i naučeno primjenjuje
− opisuje da prava koja ima kao učenik jednako pripadaju svakome bez obzira na spol, nacionalnu ili vjersku pripadnost, sposobnosti i imovinsko stanje
− aktivno sudjeluje u donošenju razrednih ideja sudjelovanja u projektu i prihvaća odgovornost za njihovo provođenje i pronalazi načine pomaganja učenicima s posebnim potrebama, starijim osobama, djeci slabijeg imovinskog stanja
− navodi svoj identitet i opisuje neka od njegovih najvažnijih obilježja u blagdansko Adventsko vrijeme i produbljivanje razumijevanja prema onima koji nisu u mogućnosti adekvatno proslaviti određene blagdane
− stjecanje znanja o sebi kroz prepoznavanje i razumijevanje svojih emocija, želji da se pomogne drugima, i mogućnostima da se aktivno uključi
− razvoj pozitivne slike o sebi kroz pozitivne priče koje učenici čine svakodnevno unutar razreda, škole, lokalne zajednice i razvijanje odgovornosti prema sebi i drugima, uočavanje i usvajanje i njegovanje temeljnih humanih vrijednosti: prijateljstvo, pravednost, nenasilje, suosjećanje, zastupanje i zaštita svojih i tuđih prava, oživotvorenje dječjih prava za sve, posebno za djecu bez odgovarajuće skrbi
− razvijanje intelektualnih i socijalnih vještina (suosjećanje, razumijevanje, mirno rješavanje sukoba, tolerancija, povjerenje, prijateljstvo, briga za druge )

Očekivani rezultati
- probuditi u učenicima ljubav i dobrotu te osvijestiti važnost međusobnog pomaganja i osjećaja solidarnosti prema onima kojima je to potrebno i koji su usamljeni u dane Adventa.
- kod učenika potaknuti i razviti VOLONTERIZAM i utjecati na učeničku percepciju da uočavaju potrebite u svojoj bližoj sredini i oko sebe. Postaviti drugačiji projekt u odnosu na dosadašnje, projekt u kojem učenici aktivno sudjeluju u lokalnoj zajednici i postaju njen aktivni učesnik.


 

 

 

Himna naše škole

 

Naša škola - LipDubVideo

 

Mi smo OŠ Borovje

 

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

CMS za škole logo
Osnovna škola Borovje Zagreb / Davora Zbiljskog 7, HR-10000 Zagreb / os-borovje-zg.skole.hr / osnovna.skola.borovje@zg.t-com.hr
preskoči na navigaciju