Osnovna škola Borovje Zagreb

Posjet Bihaću

Učenici predmetne nastave koji pohađaju izborni predmet Bosanski jezik i kultura u subotu 23. 03.2024. godine, u sklopu terenske nastave, posjetili su bosanskohercegovački grad Bihać. Posjetili su Nacionalni park rijeke Une gdje su imali priliku vidjeti vodopad Štrbački buk koji je jedan od najvećih prirodnih vodopada u Europi , kulturno – arheološko područje Japodski otoci koji se nalaze u mjestu Ripač nadomak Bihaća. Obišli su i čuli cijelu povijest dvorca Ostrožac koji je sagrađen još u 13. stoljeću i nalazi se na području grada Cazina. Nakon toga su obišli i uži centar grada Bihaća gdje su imali i organiziranu večeru. Učenici su bili puni pozitivnih dojmova i jedva čekaju novi novi izlet. (A.H.)

Na lutkarskoj predstavi
21.3.2024. na prvi dan proljeća i Svjetski dan lutkarstva učenici 2. razreda posjetili su Zagrebačko kazalište lutaka. Učili su o važnosti ekologije i uživali u lutkarskoj predstavi Pismo iz Zelengrada. Zabavili su se na likovnoj radionici na kojoj su izradili štapne lutke likova iz predstave.
Učiteljice: L. Gradečki, B. Šimunić, Lj. Krmpotić

ZVJEZDARNICA ZAGREB

Učenici petih razreda te profesorice iz Njemačkog jezika, Geografije i Hrvatskoga jezika išli su u utorak 5. ožujka 2024. u Zvjezdarnicu Zagreb koja se nalazi na Gornjem gradu. Išli smo javnim prijevozom. Ušli smo u zvjezdarnicu i tamo smo slušali predavanje o svemiru. Bilo je zanimljivo i naučili smo nešto novo. Nakon predavanja smo išli na terasu koja se nalazi na krovu zvjezdarnice i gledali Sunce i njegove pjege. Većina nas je mislila da zapravo gledamo naranču, ali to je bilo Sunce. Na kraju smo dobili male knjižice o svemiru koje nam mogu poslužiti na Geografiji. Nakon zvjezdarnice smo došli do Trga bana Josipa Jelačića i čekali tramvaj. Došli smo do škole i svi su se sretni vratili doma.

Karla Cestar 5.a

Posjet Muzeju Dražena Petrovća

Učenici 4. r posjetili su Muzej Dražena Petrovića. Uz stručno vodstvo proučili su ostavštinu Dražena Petrovića koja potiče na bavljenje sportom i usmjerava  kvalitetnijem načinu života. (V. Stojanovski)

Upoznajemo kazalište i muzej

Učenici prvih razreda posjetili su Hrvatsko narodno kazalište i Muzej vlakića - Backo mini express 12. i 13. veljače 2024.

Upoznali su HNK, razgledali pozornicu  gledalište, naučili što je foaje,  propadalište i gdje svira orkestar, sjedili su u carskoj loži i carskom salonu. Prisustvovali su i probi baletnog ansambla.

U Muzeju vlakića vidjeli su preko 1,5 km željezničkih pruga po kojima prometuje 400 vlakova. Sve izloške - makete izradila su četiri prijatelja tijekom četiri godine. Jedan od njih je i vlasnik, po kojemu muzej nosi ime Backo (vlasnikov nadimak).

(učiteljice Zagorac, Dobrovolny, Musa, Buković Sazdevski)

Prvašići u svijetu čarolija u kemiji

Učenici 1.a razreda s učiteljicama Željkom Zagorac i Ivom Dobrovolny prisustvovali su predstavi Čarolije u kemiji na zagrebačkom PMF-u 9. veljače 2024.

Predstava Čarolije u kemiji projekt je Kemijskog odsjeka namijenjen djeci predškolskog uzrasta i učenicima nižih razreda osnovnih škola sa svrhom popularizacije kemije i prirodoslovlja općenito. Predstava je nastala 2007. godine na inicijativu nekolicine mlađih zaposlenika Kemijskog odsjeka, a prema ideji Nenada Judaša, koji je lik Čarobnjaka osmislio i glumio još 2000. godine u seriji predavanja koja su bila popratna manifestacija izložbe Nenada Raosa Deset kemijskih pokusa (koji su promijenili svijet). Od tada se predstava održava jedanput godišnje, najčešće u veljači.

Predstavom Čarolije u kemiji učenicima se nastoji kemiju prikazati kao zabavnu znanstvenu disciplinu, prijelaz iz svijeta mašte i nemogućeg prema spoznaji da se i naizgled neobjašnjive pojave mogu razumjeti i predvidjeti. Prvi susreti s kemijom i znanstvenim načinom razmišljanja i istraživanja mogu biti odlučujući za stav učenika prema znanosti, izboru zanimanja i kritičkom pogledu na svijet koji ga okružuje. Na taj način učenike se priprema za pozitivan stav prema kemiji tijekom daljnjeg školovanja. (Ž.Z.)

U Etnografskom muzeju

Učenici 2. razreda posjetili su Etnografski muzej u petak, 9.2.2024.

Razgledali su stalni postav muzeja i sudjelovali u likovnoj radionici izrade tradicionalnih maski.
Usvojili su nova znanja i zabavili se.
Učiteljice: L. Gradečki, B. Šimunić, Lj. Krmpotić, Z. Krištić

IUN Promet u gradu

U srijedu 15.11.2023. učenici i učiteljice 2. razreda posjetili su Autobusni i Željeznički kolodvor Zagreb te Zračnu luku Franjo Tuđman. Vozili su se autobusom i vlakom. Naučili su o važnosti organizacije i prometne povezanosti u svome zavičaju. Terenska nastava ih je oduševila!

Učiteljice Lidija Gradečki i Biserka Šimunić

Izlet Varaždin Krapina

Dana 25.10.2023. mi 5.a i 5.b krenuli smo na jednodnevni izlet u Varaždin i Krapinu. Naša prva destinacija bio je Varaždin. Kada smo došli u Varaždin dočekala nas je vodičica koja nam je pričala o Varaždinu i njegovoj prošlosti i rekla nam neke važne
podatke o njemu…
Nakon obilaska grada i poučnog razgovora s vodičicom uputili smo se u Muzej kukaca. U muzeju su bile razne vrste insekata i uglavnom bilo je zanimljivo… Nakon toga vratili smo se u bus i krenuli prema Krapini, odnosno Muzeju krapinskih neandertalaca.
Kada smo došli u Krapinu/muzej dočekali su nas radnici muzeja.
Muzej nam je bio vrlo poučan, zanimljiv i moderan. Nakon obilaska muzeja uputili smo se na ručak u jednu od najpoznatijih pizzeria Hrvatskog zagorja pizzeriu Oro-Goro. Kada smo došli poslužili su nas sa super pizzama i bilo je vrlo ukusno. Nakon ručka mi peti razredi otišli smo se zabavljati u park ispred pizzerije. Neki su igrali nogomet, neki odbojku a neki su se samo bezveze po spravama zabavljali…Nakon nekog vremena bilo je vrijeme za povratak u Zagreb.

Hana Galić 5.a

IUN Postojnska jama, Hiša eksperimentova

Prvi puta u svojem školovanju sedmaši su se uputili na izvanučioničku nastavu izvan Hrvatske. Postojnska jama i Hiša eksperimentov u Ljubljani bili su njihova odredišta. U četvtrak 19. listopada 2023. uzbuđeni i dobrog raspoloženja učenici su se sa svojim razrednicama uputili u Sloveniju prema Postojnskoj jami. Špilja je lako prohodna, razgled je bio u pratnji vodiča na hrvatskom jeziku, a jedan dio ove prirodne atrakcije obišli su vlakićem. Nakon ručka na red je došla Hiša eksperimentov - prvi slovenski centar znanosti gdje je znanost prikazana na zabavan način. Za razliku od običnih muzeja, ovdje izlošci postaju pravi samo ako ih proučite vlastitim rukama. Pomičući, mijenjanjući, povezujući i igrajući se učenici su upoznali nove sadržaje. Puni pozitivnih dojmova učenici i razrednice vratili su se u večernjim satima.

Višednevna terenska nastava 8.razreda - maturalac
Ovogodišnji maturalac počeo je 30.5. u 6 sati ujutro kada smo se u pratnji pet profesora uputili prema Orebiću.

Na putu do Orebića stigli smo na  prvu destinaciju kod Metkovića u blizini rijeke Neretve gdje smo se vozili neretvanskim lađama što je bio pravi doživljaj. Dalje dmo vožnju nastavili preko Pelješkog mosta i nakon što smo stigli u Orebić i smjestili se u hotel, ostatak poslijepodneva kupali smo se i družili. Navečer je pored bazena bio organiziran disko nakon kojeg smo se družili u svojim sobama i naravno bili jako mirni :).

Drugi dan smo se uputili u Dubrovnik. Nakon dva sata vožnje sastali smo se s lokalnim vodičem s kojim smo razgledali Dubrovnik. Nakon razgledavanja otišli smo na otok Lokrum gdje smo vidjeli  izložbu posvećenu Igri prijestolja gdje smo se slikali zajedno sa našim raskama na replici  Željeznog trona. Nakon ručka u Dubrovniku vratili smo se u Orebić. Nakon popodnevnog kupanja, navečer smo imali zabavu sa temom "zamjena spola" gdje su se djevojke obukle kao dečki i dečki kao djevojke te smo sudjelovali u natjecanju za najbolje prerušenog učenika.

Treći dan počeo je dvosatnom plovidbom do NP Mljet gdje smo upoznali jedinstvenu floru i faunu te geografske značajke otoka Mljeta. Okupali smo se te ručali i vratili su se u Orebić gdje je večernje aktivnosti organizirala profesorica tjelesnog Violeta. Sudjelovali smo u lovu na blago i mnoštvu drugih aktivnosti.

Zadnji dan posjetili smo otok Korčulu gdje smo razgledali: kuću Marka Pola, Crkvu sv. Marka, gradski trg i rivu... Na putu u Zagreb stali smo u Arheološki muzej Narona koji se nalazi pored rijeke Neretve. Uživali smo u večeri iz McDonald's-a te se vratili u Borovje u kasne večernje sate. Uživali, vidjeli mnoge ljepote naše države i zabavili se, jel može bolje od toga :).

Iva Radošević, 8.a

Izlet na seosko imanje Šimanović
Učenici prvih razreda posjetili su seosko imanje Šimanović. Nakon atraktivne vožnje traktorom stigli smo na gospodarstvo gdje smo vidjeli razne domaće životinje: koze, svinje, ovce, kokoši, pure... Vožnjom smo stigli do šume gdje smo upoznali vrste stabala i po čemu se razlikuju, naučili se orijentirati pomoću mahovine, svježeg panja te sunca. Nakon ručka razgledali smo etno sobu, rad na tkalačkom stanu te naučili kako su naši stari proizvodili od lana do platna. Piknikom i igrom na svježem zraku zaokružili smo ovaj poučan izlet.  (L.Gradečki, B.Šimunić i M.Musa)

Trećaši u Hrvatskom zagorju

Učenici 3.r posjetili su Stubicu i Krapinu. Obišli su muzeje: Muzej seljačkih buna i Muzej krapinskih neandertalaca. Odmorili su se u restoranu Ribič gdje su ručali i igrali se na velikom dječjem igralištu. (V.Stojanovski)

TN Kopački rit i Đakovo

Park prirode Kopački rit jedno je od najbolje očuvanih poplavnih područja u Europi, a karakterizira ga ljepota krajolika i velika biološka raznolikost. U navedeno su se mogli uvjeriti učenici šestih razreda kada su se u utorak 25. travnja 2023. zajedno sa svojim razrednicama uputili na daleko putovanje prema Osječko-baranjskoj županiji. Nakon obilaska multimedijalne izložbe, učenici su uživali u prijevozu vlakićem do pristaništa na jezeru Veliki Sakadaš, a potom i u plovidbi brodom kroz posebni zoološki rezervat. Slijedio je obilan ručak u Đakovu te posjet Državnoj ergeli Đakovo, tj. Pastuharni u kojoj su smješteni pastusi. Obilazeći štale, učenici su mogli vidjeti svu ljepotu lipicanskih pastuha. Posjet Đakovu nikako nisu mogli završiti bez obilaska katedrale sv. Petra. Freske đakovačke katedrale nikoga nisu ostavile ravnodušnim, a učenici su neplanirano mogli vidjeti i grobnicu J. J. Strossmayera u kripti katedrale. Umorni i puni dojmova učenici i razrednice vratili su se u kasnim večernjim satima.

U vatrogasnoj postaji
U četvrtak, 4.5.2023. učenice i učenici prvih razreda obilježili su Svjetski dan vatrogasaca posjetom Vatrogasnoj postaji Žitnjak.
Kroz igru i druženje s vatrogascima djeca su učila o važnosti odgovornog ponašanja u svakodnevnom životu. (L. Gradečki i B. Šimunić)

Dravska priča

4.a i 4.b razred proveli su izvanučioničku nastavu u Posjetiteljskom centru Dravska priča u Noskovcima 25.4.2023.

Oilaskom Perivoja, smještenog uz preuređeni ljetnikovac grofa Janka Draškovića, učenici su se, uz stručno vodstvo, upoznali sa životom uz rijeku Dravu. Unutar Perivoja, koji je zaštićeno područje RH, smješteno je oporavilište za bijele rode i vrt mirisnih doživljaja - vrt aromatičnih biljaka. U Multimedijalnom centru učenici su istraživali floru i faunu dravskog područja uz pomoć interaktivnih izložaka te mikroskopiranjem. Posjetili su i Sobu sova i Sobu leptira.

Posljednji dio IUN proveli su u izletištu Pustara Višnjica uz zasluženu igru. (Ž.Zagorac, Lj.Superina)

U Kazalištu lutaka

Učenici/ce 1.razreda su 9.3.2023. u Kazalištu lutaka pogledali lutkarsku predstavu Vuk i sedam kozlića i sudjelovali u lutkarskoj radionici. Prvašići su uživali u predstavi i izradi ručnih lutaka - kozlića od papira.
Učiteljice Lidija Gradečki i Biserka Šimunić

Put u Vukovar

Na putovanju u Vukovar 7. i 8. veljače naše su se razrednice i profesor povijesti prisjetili strašnih događanja u povijesnome gradu, a učenici su dobili priliku naučiti nešto više o Domovinskom ratu i kulturi Vukovara.  Vrijedno je spomenut i doprinos profesora i profesorica humanitarnoj udruzi Duga Vukovar.

U Memorijalnom centru Domovinskog rata Vukovar slušali smo važno predavanje o Domovinskom ratu i Bitci za Vukovar. Nakon predavanja obilazili smo Gradski muzej Vukovar i Muzej vučedolske kulture. Iako različiti izgledom, u prekrasnim muzejima čuli smo razne priče i vidjeli mnogobrojne stvari i način života u vremenu puno prije rata. Naše slobodno vrijeme popunili smo istraživanjem i šetnjom po ulicama grada heroja. Drugi dan bio je predviđen za posjete memorijalnim mjestima.

U Spomen domu hrvatskih branitelja na Trpinjskoj cesti u Borovu naselju saznali smo za generala vojnika hrvatske vojske imena Blago Zadro. Posjet Spomen domu završili smo fotografiranju na tenku. Naime, u Borovu naselju se nalazi groblje tenkova te su na ulazu u Spomen dom pločice na kojima su napisani brojevi uništenih tenkova.

U crkvi sv. Filipa i Jakova čuli smo ponešto o raznolikom putovanju crkve kroz povijest. Memorijalno groblje žrtava iz Domovinskog rata, Spomen dom Ovčara, isto kao i masovna grobnica na Ovčari dali su nam blagi osjećaj nelagodnosti ali i osjećaj poštovanja i zahvalnosti prema svim braniteljima i žrtvama Vukovara. Na posljetku, Mjesto sjećanja „ Vukovarska bolnica 1991. „ prikazane su nam patnje, ne samo ranjenih i potrebitih, već i radnika u bolnici. Ti strašni trenutci rata svima su teško pali ali se ljudi i sam grad oporavljaju od svega što su prošli, no nitko nikada neće zaboraviti hrabrost i poštovanje hrvatskih branitelja zbog kojih danas živimo u miru.

Priče, slike i dokumentarni filmovi prikazali su nam hrabrost vojnika i drugih građana. Putovanje u Vukovar završio je kvizom o Domovinskom ratu.

Paola Prša 8.c

Trećaši u šetnji Zagrebom
Učenici  3. razreda posjetili su Muzej grada Zagreba.
Samoj posjeti muzeju prethodila je dugačka šetnja gradom kako bi učenici vidjeli važne znamenitosti grada. Prvo su zastali u Cesarčevoj ulici i promotrili maketu grada Zagreba. Zatim su prošetali do Trga bana Josipa Jelačića i tamo vidjeli fontanu Manduševac i kip bana Josipa Jelačića. Uslijedila je šetnja preko tržnice Dolac, pa dalje do Tunela Grič, zatim do Gornjeg grada gdje su učenici vidjeli Kulu Lotrščak, Crkvu svetog Marka i polako došli do Muzeja grada Zagreba. U muzeju su pod stručnim vodstvom saznali mnogo zanimljivosti o prošlosti grada Zagreba i pritom se dobro se zabavili. (V. Stojanovski)

Posjet Tehničkom muzeju

U srijedu, 30.11.2022. učenici drugog a i drugog b razreda bili su na Terenskoj nastavi u Tehnički muzej Nikola Tesla. Tema je bila Promet. Razgledavali smo muzej, prijevozna sredstva nekada i danas i posjetili smo rudnik. Imali smo radionicu o struji i izumitelju Nikoli Tesli te smo imali radionicu "Izrada zrakoplova". Učenici su bili veoma znatiželjni, zainteresirani i pažljivi.

Muzej grada Zagreba i Hrvatski sabor

Učenici šestih razreda u utorak 15. studenoga 2022. posjetili su Muzej grada Zagreba i Hrvatski sabor. Prvo što su učenici na samom ulazu u muzej vidjeli jest podsjetnik na strašan potres koji se u Zagrebu dogodio u ožujku 2020. godine – automobil razbijen kamenim blokovima. Prolazeći muzejom, učenici su naučili da to nije bio jedini potres koji se dogodio u Zagrebu. Šećući muzejom uz stručno vodstvo, učenici su upoznali povijest grada Zagreba od prapovijesti pa sve do današnjih dana. Svako povijesno razdoblje popraćeno je zanimljivim predmetima koji na jasan način predstavljaju Zagreb. Drugi dio izvanučioničke nastave bio je posvećen obilasku Hrvatskog sabora. Uz stručno vodstvo učenici su upoznali osnovne činjenice iz povijesti Sabora te prošetali saborskom zgradom. Također, učenici su imali priliku uopoznati se i razgovarati sa saborskim zastupnikom Bojanom Glavaševićem, saborskom zastupnicom Dalijom Orešković te ministrom znanosti i obrazovanja Radovanom Fuchsom. Ipak je najveće uzbuđenje zavladalo kada su učenici mogli vidjeti Sabornicu s galerije za posjetitelje. U trenutku posjeta u Sabornici je trajala 13. sjednica Hrvatskog sabora, a u kratkom odmoru između dva pitanja, predsjednik Hrvastkog sabora Gordan Jandroković pozdravio je učenike OŠ Borovje. Puni pozitivnih dojmova učenici su se vratili svojim kućama.

3.a u vatrogasnoj postaji

Učenici 3. razreda posjetili su Vatrogasnu postaju Žitnjak. Pogledali su vatrogasnu postaju i poslušali predavanje vatrogasaca o njihovom zanimanju. Učenicima je bilo zanimljivo čuti što sve vatrogasci rade, vidjeti koju opremu koriste, iskusiti vožnju u vatrogasnom vozilu i sl. A izuzetno zabavno bilo im je isprobati gasiti "vatru" onako kako to rade vatrogasci.

Učiteljica Vesna Stojanovski

Na malenom brijegu

11. listopada 2022. učenici 4.a i 4. b rareda proveli su "Na malenom brijegu" - izletištu na obroncima Bilogore. Obilježili su Dan kruha aktivnošću pripreme tradicionalnih knedli sa šljivama. Susreli su domaće životinje iz uzgoja, upoznali biljke šumske zajuednice, sudjelovali u radionici izrade ovčica od vune. Na obližnjem proplanku zaigrali su timske tradicionalne igre.

Trećaši u Maksimiru
Učenici 3. razreda posjetili su Maksimir. Sudjelovali su u programu nazvanom Potraga za blagom.
Na zanimljiv način ponovili su nastavne sadržaje o snalaženju u prostoru. Naučili su izraditi i služiti se kompasom te sunčanim satom, pronaći strane svijeta pomoću mahovine, godova, Sunca i sl.
Koristeći se znakovima iz prirode, kompasom i naputcima pronašli su put do skrivenog blaga. Usput su odgovarali i na pitanja koja se dotiču drugih tema i nastavnih predmeta.
Potraga je bila zanimljiva i uzbudljiva te primjerena uzrastu učenika.

Obilježavanje Europskog dana jezika – odlazak osmaša u Klagenfurt

26.9.2022. osmi razredi su u pratnji svojih razrednica T. Bogdanić, I. Korboni i M. Toplek te vjeroučiteljice Ž. Kraljević posjetili Austriju. U sklopu obilježavanja Europskog dana jezika učenici su posjetili „Minimundus” i „obišli” svijet te posjetili mnoge svjetske znamenitosti. Tako su naši učenici imali priliku fotografirati se ispred  Eiffelovog tornja, kosog tornja u Pisi, Sagrade Familie, Aje Sofije, Big Bena i mnogih drugih. Imali su priliku i provozati se u njihovoj verziji poznatog kotača nalik na London Eye.

Nakon toga posjetili smo i stari grad Klagenfurta gdje smo kroz šetnju upoznali mnoge stare i važne građevine samoga grada, poput katedrale, samostana, starog trga i sl.

Naravno bilo je vremena i za šoping i slobodno vrijeme učenika što je bila izvrsna prilika za naše učenike da iskoriste svoje znanje stranih jezika.

Tatjana Bogdanić, prof. njemačkog jezika

Izlet u Maksimir i Zoo vrt

U petak 3. lipnja 2022. učenici petih razreda bili su u Maksimiru. Nakon igre i finih sendviča na maksimirskoj livadi, posjetili smo Zoološki vrt. Sudjelovali smo u zabavnoj radionici Kroz džunglu i prašumu te naučili nešto novo o mnogim životinjama. Bilo nam je zabavno i zanimljivo.

Katarina Vukoja, 5.b

TN NP Plitvička jezera

U utorak 31. svibnja 2022. učenici petih razreda posjetili su Nacionalni park Plitvička jezera. Uživali smo u vožnji turističkim brodom i vlakićem, a posebno u ljepoti slapova. Unatoč najavljenoj kiši uspjeli smo obići jezera i ostati suhi. Bilo nam je jako lijepo i zabavno.

IUN Muzej čokolade

U petak 13. svibnja 2022. sedmaši su posjetili Muzej čokolade. Uživali su u degustacijama devet vrsta čokolade te su naučili brojne zanimljivosti o čokoladi – kako se njezin okus mijenjao tijekom povijesti, koliko je vrijedan bio plod kakaovca te kako su u ispijanju tople čokolade uživali muškarci s brkovima. Nakupljene kalorije u muzeju učenici su potrošili šećući centrom Zagreba, a ujedno su se podsjetili i na svoje vještine snalaženja u prostoru.

Maja Toplek, prof.

TN Park znanosti i šetnja poučnom Stazom kroz krošnje Zelenjak

U petak 29. travnja 2022. učenici petih razreda posjetili su Park znanosti gdje su se upoznali s brojnim interaktivnim edukativnim sadržajima. Sudjelovali su u znanstvenim radionicama te su kroz učenje i aktivno istraživanje, kreativno izražavanje, igru i zabavu usvojili sadržaje prirodnih predmeta. Šetnjom Stazom kroz krošnje Zelenjak petaši su uživali u biološkoj raznolikosti, a posjetili su i spomenik hrvatskoj himni Lijepa naša domovino. Prema nekim predajama, Antun Mihanović svoju je Horvatsku domovinu napisao očaran ljepotom Zelenjaka. Nakon ukusnog ručka, učenici i njihove razrednice, vratili su se svojim kućama u popodnevnim satima.

IUN Zagreb Time Travel

U srijedu 27. travnja 2022. učenike sedmih razreda kišovito vrijeme nije omelo u istraživanju Zagreba. Zahvaljujući tabletima na kojima se nalazila karta s GPS lokatorom, učenici su posjetili zanimljive lokacije u samom centru grada. Prisjetili su se poznatih zagrebačkih legendi, usavršili su snalaženje u prostoru, a ujedno su se i dobro zabavili.

Tatjana Bogdanić, prof.

U Parku znanosti

U petak 25. ožujka 2022. učenici sedmih razreda s nestrpljenjem su iščekivali polazak na terensku nastavu u Park znanosti. U Parku znanosti učenici su imali priliku upoznati se s interaktivnim edukativnim sadržajem povezanim s ishodima STEM grupe predmeta. Također, sudjelovali su u znanstvenim radionicama  gdje su kroz učenje i aktivno istraživanje, kreativno izražavanje, igru i zabavu usvojili sadržaje prirodnih predmeta. Nakon zasluženog ručka, učenici i njihove razrednice, umorni i veseli, vratili su se svojim kućama u popodnevnim satima.

Maja Toplek, prof.

Dvodnevni posjet Vukovaru

Prije svitanja, u 4.30 dana 21. siječnja 2020., učenici osmih razreda krenuli su, u pratnji profesorica Pešut Vitasović i Šafran Tunjić te profesora Hojsaka, Franjića i Prpića, na dvodnevnu terensku nastavu u Vukovar.

Tijekom prijepodneva stigli su u Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar nakon čega su obišli Gradski muzej u dvorcu Eltz te Muzej vučedolske kulture. Potom su učenici poslušali predavanja Domovinski rat te Bitka za Vukovar. U poslijepodnevnim su satima su, nakon fotografiranja kod spomen-križa na ušću Vuke u Dunav, slobodno vrijeme proveli u užem centru grada. Navečer su se učenici zabavljali uz glazbu na brodu.

Praćeni suncem drugoga su dana posjeta Vukovaru učenici u pratnji brigadirke Rubčić obišli crkvu sv. Filipa i Jakova, Spomen dom hrvatskih branitelja na Trpinjskoj cesti, Kukuruzni put – Put spasa, Mjesto sjećanja – Vukovarska bolnica 1991. U pratnji brigadira Ćavara učenici su razgledali izložbeni prostor Memorijalnog centra Domovinskog rata koji je tijekom Domovinskog rada bio vojarna u okviru koje su se nalazili i logori. Potom su učenici obišli Memorijalno groblje žrtava iz Domovinskog rata, spomen dom Ovčara te samu Ovčaru odavši počast stradalima, ubijenima te nestalima minutom šutnje.

U poslijepodnevnim su satima sudjelovali u Školi mira te su Antonija Alilović i Petar Krešimir Smrkulj sudjelovali u kvizu osvojivši četvrto mjesto. Uslijedio je put do Zagreba praćen snažnim emocijama i dojmovima.

„A grad, za nj ne brinite, on je sve vrijeme bio u vama. Samo skriven.“

Siniša Glavašević

U kazalištu s Paulinom P.

Učenici trećih razreda pogledali su 20.1.2020. predstavu Dnevnik Pauline P. u pratnji svojih učiteljica  Fredotović, Ključević i knjižničarke Ane Domović .
Nastala prema istoimenoj knjizi, predstava donosi niz zgoda iz života djevojčice Pauline P.  Vesela i dinamična predstava oduševila je učenike koji su se na kraju predstave pridružili glumcima na pozornici.

Trećaši u Lovačkom muzeju

Učenici trećih razreda, u pratnji učiteljica Fredotović, Ključević i knjižničarke Ane Domović, posjetili su 20.12.2019. Lovački muzej u Zagrebu. U uvodnom dijelu posjeta pogledali su obrazovni film o životu životinja u šumi. Prostorom muzeja vodili su nas kustos i kustosica koji su djeci pričali zanimljive priče o preživljavanju životinja u različitim uvjetima. Posjet je završio igrom, u kojoj su djeca mogla provjeriti svoje sposobnosti gađanja lukom i strijelom. Dva sata zanimljive edukacije popratili smo fotografijama za uspomenu.

Posjet 7. A i 7. B razreda Sjevernom Velebitu te Krasnom Polju

U ranu, maglovitu zoru, 29. listopada 2019., krenuli smo na jednodnevnu terensku nastavu. U prijepodnevnim satima strmom smo planinarskom stazom stigli do Glavne meteorološke postaje Zavižan te istoimenoga planinarskoga doma na nadmorskoj visini od 1594 metra. Nakon upoznavanja s karakteristikama i osebujnostima Nacionalnoga parka te planine Velebit uputili smo se u Krasno Polje gdje smo sudjelovali u kreativnim radionicama iz kojih smo učili o nastanku Velebita i njemu svojstvenih stijena. Potom smo posjetili Kuću Velebita, interaktivni muzej, gdje smo razgledali virtualni medvjeđi brlog, letjeli poput orlova, došli do novih znanja o biljnom i životinjskom svijetu te su upoznali osnove speleologije spuštajući se simuliranim oknom. Posebno nas je oduševio „buromat“, naprava koji simulira tri brzine vjetra. Raspjevani i praćeni kišom u večernjim smo se satima vratili smo u Zagreb.

Četvrtaši u Tehničkom muzeju

Učenici 4. a i 4. b razreda, u pratnji učiteljica Biserke Breznik, Neli Hrup i prof. Zrinke Krištić, 18.10.2019. posjetili su Tehnički muzej Nikola Tesla. Razgledali su stalnu zbirku prometnih sredstava, planetarij te rudnik. Zainteresirano su pratili izlaganje vodiča te ponovili nastavne sadržaje Prirode i društva na temu Promet i Uvjeti života.

Šestaši u Parku prirode Papuk

Učenici šestih razreda su 18. 10. posjetili PP Papuk. U šetnji predivnom Grofovom poučnom stazom vidjeli su Jankovačka jezera, špilju i grob grofa Jankovića, staklarsko groblje te 30 m visok slap Skakavac.

Sedmi A i B na Dan kravate u Hrvatskom saboru uz Kravat pukovniju

Dana 18. listopada 2019., na Dan kravate, posjetili smo Hrvatski sabor. Uz stručno vodstvo, crvenim smo tepihom došli do prostorije za sastanke s međunarodnim gostima. Potom smo se glavnim saborskim stubištem uspeli do galerije sabornice. Nakon obilaska Sabora obišli smo Gornji Grad, gdje nas se posebno dojmio stari zdenac. Preko Krvavog mosta i Dolca stigli smo do Katedrale Uznesenja Blažene Djevice Marije, koju smo razgledali. Točno u podne vratili smo se na Trg svetoga Marka te smo prisustvovali smjeni straže Počasne satnije Kravat pukovnije.

Lovrakovim krajem

U petak, 18.listopada 2019. u  jutarnjim satima učenici 3. r. OŠ Borovje sa svojim učiteljicama Javorkom, Katicom i Anom krenuli su u posjet rodnom mjestu omiljenog pisca dječjih romana Mate Lovraka – Velikom Grđevcu.

U OŠ Mate Lovrak u Grđevcu, dočekala nas je ljubazna gospođa koja je pričala o životu  pisca, a sve to  u Lovrakovoj spomen sobi. Pogledali smo razne inserte iz  filmova „Vlak u snijegu“ i „ Družba Pere Kvržice“, te čuli zgode sa snimanja.

Autobusom smo se nekoliko minuta vozili do parka u kojem nam je ispričano o životu u prošlosti i koristi uporabnih predmeta izloženih u mlinu "Pere Kvržice". Tu su učenici imali priliku „peglati“ i prati rublje na „rifljači“.

Najviše ih je razveselila kompozicija vlaka sa originalnom lokomotivom iz filma po kojoj smo se svi penjali te istraživali unutrašnjost pomalo zaboravljenog vlaka, zamišljajući kako im je bilo u prohladnom vlaku, u debelom snijegu.

Nakon ukusnog ručka na etno imanju Na malenom bijegu, svi smo se radovali organiziranim igrama i druženju u prirodi.

Posjet Veleposlanstvu SAD-a u Zagrebu

Dvadeset i dvoje učenika sedmih i osmih razreda naše škole posjetilo je u utorak, 28. 5. Veleposlanstvo SAD-a u Zagrebu.

Dočekao nas je organizator našeg posjeta, gospodin Mislav Sučec koji nas je nakon detaljne sigurnosne provjere uveo u zgradu Veleposlanstva te nam ispričao zanimljive informacije o samoj zgradi te veleposlaniku, W. Robertu Kohorstu.

Nakon uvodnog razgovora predstavila nam se zamjenica veleposlanika Victoria J. Taylor koja je odgovarala na brojna pitanja učenika o Veleposlanstvu, SAD-u te njenom doživljaju Hrvatske.

Razgovarali smo s iskusnim diplomatima te pripravnikom koji je u Hrvatskoj tek nekoliko mjeseci, a na naše oduševljenje, svi su nam govorili o tome kako im je u Hrvatskoj izuzetno lijepo te kako vole putovati i upoznavati našu zemlju i ljude.

Pri kraju našeg posjeta pridružili su nam se i pripadnici osiguranja – dva marinca koji su također podijelili svoja iskustva o Hrvatskoj, odgovarali na naša pitanja, a učenike je posebno razveselilo što su mogli isprobati njihovu borbenu opremu.

TN promet u gradu

Učenici drugih razreda OŠ Borovje su bili na terenskoj nastavi „Promet u gradu“ 7. svibnja 2019. u pratnji svojih razrednih učiteljica. U sklopu programa obišli su glavna prometna središta te upoznali organizaciju i tipove zanimanja u zračnom, željezničkom i autobusnom prijevozu.

Njihova su odredišta bila MZL „Franjo Tuđman“, Autobusni kolodvor i Glavni kolodvor u Zagrebu.

Kaubojsko selo Roswell - Winnetou

7. svibnja 2019. učenici četvrtih razreda proveli su u Gorskom kotaru.

Upoznali su Fužine i jezero Bajer, vidjeli branu na jezeru. Zatim su posjetili kaubojsko selo  „Roswell – Winnetou“ napravljeno 2018. godine za potrebe snimanja poznatog filma o Winnetou i životu kauboja i Indijanaca. Sudjelovali su u aktivnostima jahanja uz stručni nadzor, gađanja iz luka i strijele, pucanja iz zračnih pušaka, u kaubojskom bacanju lasa i bacanju potkove oko štapa.

Na putu prema kaubojskom selu prošli su šumom i obnovili znanja o biljnom i životinjskom svijetu životne zajednice šume.

Drugašići u prirodoslovnom muzeju

U petak, 23.3. učenici 2.a i 2.b razreda obilježili su Svjetski dan voda posjetom Prirodoslovnom muzeju. Vidjeli su životinjski svijet u vodi i vrste stijena u vodi i izvan nje.

Osmaši u Grazu

Dana 7.prosinca 2018. osmaši Osnovne škole Borovje u pratnji profesorica Tanje Bogdanić, Lade Ledić i profesora Ante Malekina posjetili su tvornicu čokolade Zotter u kojoj su mogli okusiti više od 200 vrsta čokolade, i advent u Grazu, drugom najvećem gradu Austrije. Stekli su znanje o Grazu, njegovoj povijesti, znamenitostima i naučili ponešto i o proizvodnji čokolade.

Drugašići u Školskom muzeju

Učenici 2.a i 2. b razreda su pod vodstvom učiteljica Javorke Fredotović i Katice Ključević u srijedu 21.11.2018. posjetili Hrvatski školski muzej gdje su uz stručno vodstvo razgledali zanimljiv postav muzeja. Učenici su imali priliku vidjeti izgled učionice s kraja 19. st., nastavna sredstva i pomagala, učeničke radove i svjedodžbe iz toga vremena te zanimljive fotografije koje zorno pokazuju kako je izgledalo obrazovanje i školstvo u prošlosti.
Posjet muzeju je bio zabavan i edukativan što pokazuju fotografije u prilogu.Nakon razgleda muzejske zbirke sudjelovali su u radionici "Pišemo krasopisom".

Petaši u Karlovcu

Učenici petih razreda su u petak, 19. 10. bili na terenskoj nastavi u Karlovcu. Razgledali su najstariji karlovački spomenik – stari grad Dubovac i vojni kompleks Turanj. Posjetili su i slatkovodni akvarij Aquatika koji je upravo proslavio svoj drugi rođendan. Ondje su prošetali kroz podvodni svijet te sudjelovali u zanimljivoj radionici.

Lovrakovim krajem

16.listopada 2018. učenici četvrtih razreda bili su na IUN "Lovrakovim krajem".

U Bjelovaru su posjetili  park na Trgu Eugena Kvaternika. Park u Bjelovaru je dobio nagradu za najljepši park na prostoru kontinentalne Hrvatske. U parku se nalazi oko 40 vrsta drveća i grmlja.
U Velikom Grđevcu su posjetili Osnovnu školu Mate Lovraka i Kulturni centar Mato Lovrak te se upoznali sa životom i djelom jednog od najznačajnijih dječjih pisaca. Prošetali su poučnom  "Stazom prijatelja prirode", a naučeno su provjerili u nagradnom kvizu "Tko zna više".

Posjet 6. A i 6. B „Invaziji giganata“ na Zagrebačkom velesajmu

U četvrtak 13. 9. 2018. u pratnji naših razrednica, profesorice iz njemačkoga jezika i ravnateljice išli smo na Velesajam na izložbu Lego kockica. Krenuli smo u 13:30 sati. Na izložbi je bilo predstavljeno jako puno maketa i modela od Lego kockica. Tamo su bili izloženi raznorazni superheroji iz crtića, brod Titanic, likovi i svemirski brod iz Star Warsa, dijelovi tijela i ostalo. Od tih likova od „legića“ većini se najviše svidio brod Titanic jer je bio najveći i bio je jako lijep s puno detalja. Neki su modeli bili i pokretni. Kada smo sve razgledali, otišli smo u dio gdje smo se mogli igrati „legićima“ i graditi što smo god htjeli. Svima se svidio taj dio izložbe, a osobito nas je zabavilo sastavljanje lika naše razrednice. Na izložbi je bio jedan šank na kojem se moglo kupiti nešto za piće i jelo. Fotografirali smo se kod ploče gdje se moglo slagati „legiće“. Na tom smo zidu napisali „OŠ BOROVJE 6.a i 6.b“. Na izlazu s izložbe svratili smo u suvenirnicu u kojoj su se prodavali razni Lego paketi velikih građevina, mitskih bića, životinja... Nakon toga kratko smo čekali autobus, a kad je došao, svi smo ušli, sjeli na svoja mjesta i vozili se do škole. Došli smo pred školu oko 16 sati. Nakon tog posjeta svi smo se složili da nam je bilo odlično.

Zvjezdana Biliškov i Helena Lučev, 6.a

Posjet Vatrogasnoj postaji Žitnjak

Učenici 2.a i 2.b su u petak, 14.9.2018. u pratnji učiteljice Javorke, Lucije i teacher Zrinke, posjetili Vatrogasnu postaju Žitnjak.

Razgledali su vatrogasna vozila te upoznali vatrogasca u punoj opremi. Učenici su isprobali polijevanje vodom iz tlačne cijevi i vartogasnu kacigu. Naučili su nove stvari o vratrogascima i pritom se dobro zabavili.

Posjet Minimundusu

Dana 5. lipnja 2018. profesori Tanja Bogdanić, Violeta Bakić, Ante Malekin i učenici sedmih razreda OŠ Borovje posjetili su Klagenfurt, grad na jezeru Wörtherseeu u Austriji.
Prekrasno iskustvo, kao i znanje, stekli su tijekom šetnje i razgledavanja Klagenfurta i Minimundusa, parka minijaturnih znamenitih građevina iz cijeloga svijeta.

Šestaši u srednjoj Dalmaciji

4. i 5. lipnja 2018.
Učiti i putovati!
Nakon  dva prekrasna dana provedena u društvu svojih prijatelja i vršnjaka učenici 6. razreda su se vratili zadovoljni i veseli.
Na putovanju su stekli puno zanimljivih iskustava npr. kako pretvoriti energiju vode i vjetra u neki koristan rad ili električnu energiju. Posjetili su 1. Hidroelektranu u Europi HE "Jaruga" na rijeci Krki i otkrili ljepote NP Krka.
Grad Šibenik ih je posebno oduševio parkovima i renesansnom arhitekturom Jurja Dalmatinca iz kraja 15. st i početka 16. stoljeća.
Otok Prvić i Memorijalni centar Fausta Vrančića su bili našim učenicima veliko i nezaboravno iskustvo...Veliki opus modela iz knjige "Machinae Novae" i "Homo Volansa" bio im je vrlo zanimljiv...
Osim učenja nije nedostajalo zabave i plesa...

Silvana Pešut Vitasović, prof.

Prvašići u ZOO vrtu

Učenici  1.a i 1.b razreda u ponedjeljak 28. svibnja su u pratnji svojih razrednica i učiteljice Vesne Stojanovski, prijepodne proveli u Zoološkome vrtu u Zagrebu. Uz razgled Zoološkoga vrta te upoznavanje sa životinjama – stanovnicima vrta, njihovim staništima, načinom prehrane… učenici su imali i brojna pitanja vezana uz životinje. Nakon razgleda pojeli smo sendviče,sladolede i popili sokiće, a lijepo sunčano vrijeme prije polaska autobusa i povratka iskoristili smo za igru u obližnjem parku.

Drugašići u prometu

Učenici 2.a i 2.b razreda u pratnji svojih učiteljica upoznali su se s prometom u Zagrebu i izvan njega. Posjetili su Zračnu luku dr. Franjo Tuđman, Željeznički kolodvor Velika Gorica , Željeznički kolodvor Zagreb i Autobusni kolodvor Zagreb. Upoznali su vrste prometa, vrste prometala te uočili važnost sigurnosti u prometu. Posebno im se dojmila vožnja vlakom od Velike Gorice do Zagreba. Zadovoljni i ispunjeni dojmovima vratili su se u svoju školu.​

Sedmaši u Ljubljani
Terenska nastava 7.a i 7.b u Ljubljanu s razrednicima Antom Malekinom i Tanjom Bogdanić uz pratnju profesorice Lade Ledić i vodiča održana je 4.svibnja 2018. Sedmaši su obišli grad i posjetili Franjevačku katedralu, Prešernov trg... Zatim je uslijedio obilazak kuće eksperimenata. Nakon zanimljivog predavanja učenici su mogli sami izvesti neke pokuse uz pomoć uputa.

Trećaši u Tehničkom muzeju i u Maksimiru

Učenici trećih razreda 3.svibnja 2018. sudjelovali su u eduktivnom predavanju u planetariju u Tehničkom muzeju te su obišli stalni postav muzeja (promet, vatrogastvo i rudnik). To je jedna od aktivnosti koje su proveli u projektnom tjednu na temu "Sunce".

Po završetku obilaska muzeja uputili su se u Maksimir. Učenici su sudjelovali u edukativnoj radionici "Potraga za blagom" tijekom koje su ponovili i uvježbali sadržaje vezane uz snalaženje u prirodi pomoću kompasa, mahovine i godova. Učenici su ujedno naučili izraditi vodeni kompas i snalaziti se na sunčanom satu.

O Meštroviću i povijesti grada Zagreba

Učenici trećih razreda 12.travnja 2018. bili su na IUN u Meštrovićevom atelieru, gdje su naučili ponešto o životu i djelima našeg najvećeg kipara i sudjelovali na likovnoj radionici.

U drugom dijelu IUN u programu Gornjogradske priče tijekom obilaska Gornjeg grada susreli su neke povijesne osobe o kojima su učili na satovima PID. Svakako najzanimljiviji je bio susret s ugarskim kraljem Belom IV. podno kule Lotršćak.

Trećaši u Školskom i Etnografskom muzeju

13.veljače treći razredi su posjetili Školski i Etnografski muzej. Uz razgled stalnog postava muzeja sudjelovali su na dvije radionice - "Matematika nekad" na kojoj su zadatke pisali guščim perom i tintom te na radionici izrade tradicionalne pokladne maske.

Prvašići u Etnografskom muzeju

13.2.2018. Učenici prvih razreda posjetili su Etnografski muzej na pokladni utorak te tom prigodom sudjelovali u radionici maski - ZVONČARA. Učenici su uživali i u razgledavanju postava muzeja.

Kako nastaju knjige i časopisi

Učenici trećih razreda su 28.11.2017.  posjetili Školsku knjigu i Grafički zavod Hrvatske.

U Školskoj knjizi su tijekom razgovara s urednicom Školske knjige Dijanom Topljak upoznali s procesom nastanka časopisa.

U Grafičkom zavodu Hrvatske su imali priliku razgledati strojeve i slušati zanimljivosti o tome kako se tiskaju knjige i časopisi,  izrađuju posteri, testovi i još mnogo toga. Nakon razgledavanja Grafičkog zavoda Hrvatske, uputili su se u skladište Školske knjige. U skladištu su vidjeli mnogo knjiga, časopisa, ispita znanja i ostalih zanimljivih proizvoda Školske knjige.

Drugašići u posjetu HRT

Učenici 2.-ih razreda,  u pratnji  učiteljica Biserke Breznik, Neli Hrup i profesorice Ane Domović,  27.11. 2017.  posjetili su HRT u sklopu medijske kulture ( televizija, snimanje radijskih i televizijskih emisija, TV program).

Voditeljica u obilasku HRT-a bila nam je gospođa Nada Chedid. Na početku nam je rekla nešto o povijesti HRT-a.  Saznali smo sve o samim počecima i načinu rada radija i televizije. Posjetili smo glavne studije i redakcije te smo se mogli uvjeriti u dinamičnost novinarskog posla.  U obilasku smo  čuli  mnogo općih informacija o povijesti i djelatnosti HRT-a, ali  i mnoge zanimljivosti o snimanju TV i radijskih  emisija. Obišli smo studije u kojima se snimaju TV-emisije i prostorije Hrvatskog radija. Posjet HRT-u je bio edukativan i zanimljiv.

U Tehničkom muzeju
U petak, 10.11.2017. učenici 4.-ih razreda uz pratnju učiteljica Biserke Šimunić, Lidije Gradečki, Ane Špegar i knjižničarke Ane Domović posjetili su Tehnički muzejObilazeći muzej zavirili smo u prošlost i vidjeli kako su nekada izgledali tramvaji, automobili, vlakovi, avioni. Posjetili smo planetarij i rudnik. Puno toga smo naučili, ali smo se i dobro zabavili!

Trećaši na "7. kontinentu"

Učenici trećih razreda su 30. listopada gostovali u Muzeju suvremene umjetnosti u filmskom programu "7. kontinent". Gledali su film Charlie Chaplina "Mališan". Većina učenika se prvi puta susrela s nijemim crno - bijelim filmom. Po završetku projekcije prisustvovali su razgovoru s glumcem Draženom Šivakom te analizi filma s filmskim kritičarima. Naučili su neke nove pojmove vezabe uz medijsku kulturu (filmski žanr, komedija, filmska izražajna sredstva - geg, muzika...)

Trećaši u Ogulinu

Učenici 3.a, b i c razreda posjetili su Ogulin i Ivaninu kuću bajki.Upoznali su rodni grad Ivane Brlić Mažuranić.

Vrijeme za igru proveli su uz Mrežnicu.

Drugašići kod vatrogasaca

U petak, 13. listopada učenici drugih razreda su u pratnji učiteljica i pedagoginje obišli Vatrogasnu postaju Zagreb- Žitnjak. Prema riječima učenika to je najbolja izvanučionička nastava koju su do sada imali.

Vatrogasci su nas dočekali vrlo gostoprimljivo. Naučili su nas da razlikujemo vatru od požara, naučili smo koje su opasnosti i štetnosti požara, isprobali kako je u vatrogasnim kolima, kako se gasi vatra te što još sve rade vatrogasci.

Upoznali smo se s njihovom opremom koja teži čak do 25 kg.

A imali smo priliku i proslaviti dva rođendana.

Na kraju toga lijepog i korisno provedenog dana učiteljice su naučile da je i nama djeci potrebno slobodno vrijeme koje možemo provesti u slobodnoj igri i dokolici s vršnjacima.

Budući da slike govore tisuću riječi pogledajte i vi kako nam je bilo.

Izlet u Zagorje

U četvrtak, 1.6.2017. učenice, učenici, učiteljice 3.-ih razreda i knjižničarka bili su na izletu u Hrvatskom zagorju u kojem su razgledali grad Krapinu i dvorac Trakošćan te uživali u igri i druženju u prirodi.

Drugašići u prometu

28.travnja učenici drugih razreda imali su izvanučioničku nastavu na temu Promet u gradu.

Posjetili su Autobusni i Željeznički kolodvor u Zagrebu te Zračnu luku dr. Franjo Tuđman - Zagreb.

Trećaši u zračnoj luci

Učenici/ce 3.a i 3.b razreda s učiteljicama, ravnateljicom i knjižničarkom posjetili/le su 28.4.2017. Zračnu luku „Franjo Tuđman“.

Ulazak u zrakoplov ostat će i malima i velikima u trajnom sjećanju jer im je to bio PRVI put!

Trećaši uče o Zagrebu

31.3.2017. učenici/ce 3.a i 3.b razreda i učiteljice Lidija Gradečki i Biserka Šimunić te knjižničarka Ana Domović obišli su Gornji Grad i razgledali Muzej grada Zagreba.

Trećaši u kazalištu

1.3.2017. učenici trećih razreda pogledali su kazališnu predstavu Zagrebački vremeplovci u Zagrebačkom kazalištu lutaka.

Drugašići na RTL-u

Učenici 2.a, b i c razreda sa svojim učiteljicama posjetili su RTL televizijsku kuću 31.siječnja.

Upoznali su prostore studija, režije i redakcije i zanimanja ljudi zaposlenih na televiziji. Družili su se s voditeljima RTL kockice i pitali sve što su oduvijek željeli znati o snimanju TV emisija.

Četvrtaši na HRT-u

4. a i b razred u pratnji svojih učiteljica posjetili su HRT  22.11.2016.

Razgledali su mnoge prostorije i neke studije u kojima se snimaju emisije. Dugo će pamtiti ovaj posjet kao veoma  uzbudljivu izvanučioničku nastavu.

Jesen u Starom Glogu

24. listopada učenici drugih razreda proveli su na izvanučioničkoj nastavi u Starom glogu pokraj Vrbovca. Uz jahanje konja, izradu peciva, obilazak OPG-a i šetnju šumom ponovili su i obogatili znanja o jeseni u našem zavičaju.

Nastava u Maksimiru

17. listopada učenici 4.a i 4.b razreda  proveli su na terenskoj nastavi u parku Maksimir, uz pratnju svojih učiteljica Katice Ključević i Javorke Fredotović. Upoznali su šumu u jesen, učili o životu biljke i sadili  biljke. Posjetili su ZOO vrt gdje su najveću pažnju privlačili mladi lavići. Nakon razgledavanja svih životinja bili su  puni dojmova.

Drugi razredi u posjetu Vatrogasnoj postaji

Črtvrtaši na Tjednu mozga

Tijekom proteklog mjeseca četvrti razredi naše škole posjetili su Hrvatski institut za istraživanje mozga Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i manifestaciju koja se odvija već 15.-u godinu zaredom, a čija je svrha popularizacija znanosti.

Više o programu na poveznici http://www.hiim.unizg.hr/images/TjedanMozga/TM2016/Tjedan_mozga_2016-Tisak.pdf

( L.Ž.)

Drugašići u Hrvatskom prirodoslovnom muzeju

U utorak, 8.ožujka 2016. posjetili smo Hrvatski prirodoslovni muzej u Zagrebu. Obogatili smo svoje znanje o životinjama i dobro se zabavili!

Učenici  2.a i 2.b razreda i učiteljice  Lidija Gradečki, Biserka Šimunić, Ljiljana Krmpotić.

Promet u zavičaju

U srijedu, 24.02.16. ucenici 3.a i 3.b razreda sa svojim učiteljicama posjetili su Željeznički kolodvor Zagreb i Zračnu luku Zagreb.

Zahvaljujemo mami, gdji Vrbanc  na pomoći i pratnji prilikom obilaska zračne luke te na strpljivom izlaganju i poučavanju.

Posjet kazalištu

Učenici trećih i četvrtih razreda 2.veljače prisustvovali su kazališnoj predstavi "Dnevnik Pauline P." nastaloj prema istoimenom romanu za djecu.

Posjet ZKM-u

Učenici trećih i četvrtih razreda bili su u prigodnom posjetu ZKM-u u prosincu. Prisustvovali su interaktivnoj kazališnoj predstavi "Škola za anđele". Tijekom predstave glumci su uključili i učenike, a sve je kulminiralo završnom scenom u kojoj su svi zajedno plesali i pjevali na pozornici.

Prenosimo dio atmosfere.

U posjetu Saboru

Učenici 4.a i 4.b razreda posjetili su Hrvatski sabor početkom studenoga. Upoznali su se s prošlošću Sabora, saborskim velikanima te ulogom i zadaćom Sabora.

Naši trećaši - Maksimirski istraživači
Učenici trećeg a, b i c razreda su 7.10.2014. posjetili park-šumu Maksimir.
Kroz potragu za blagom usavršili svoja znanja o snalaženju u prostoru. Pogledajte kako su se proveli. (učiteljica Luana Božičević)

TN - Promet u zavičaju

Učenici 2. a, b i c razreda su u pratnji svojih učiteljica Biserke Breznik, Luane Božičević i Neli Hrup 9. svibnja 2014. posjetili Zračnu luku Zagreb, Željeznički kolodvor i Autobusni kolodvor u Zagrebu u sklopu TN - Promet. Stručno vodstvo Željezničkog kolodvora i Zračne luke Zagreb je upoznalo učenike s raznim uređajima, znakovima, sigurnosnim mjerama, voznim redom, pravilima vožnje, raznim uredima, specifičnim vanjskim prostorima, opasnostima koje prijete uz cestu, prugu i pistu, kulturnim ponašanjem pri putovanju prijevoznim sredstvima te važnošću prometne povezanosti. Pogledajte kako smo se proveli!

Posjet vatrogasnoj postaji

Učenici 2. a, b i c razreda su u pratnji svojih učiteljica Biserke Breznik, Luane Božičević i Neli Hrup 11. travnja 2014. posjetili Vatrogasnu postaju Žitnjak u sklopu TN - Zaštita od požara. Vatrogasci su na šaljiv i zanimljiv način upoznali učenike s njihovom opremom i načinima korištenja opreme koje posjeduju, vatrogasnim vozilima, a potom su učenici razgledali službene prostorije i službena vozila te sudjelovali u prezentaciji gašenja požara mlazovima vode i u vožnji vatrogasnom dizalicom.

Pogledajte kako smo se zabavili!

Brzi izbornik

ZA DAROVITE I ZNATIŽELJNE

ŠKOLSKI ČASOPIS BOR

ERASMUS+

Osnovna škola Borovje Zagreb / Davora Zbiljskog 7, HR-10000 Zagreb / os-borovje-zg.skole.hr / ured@os-borovje-zg.skole.hr