preskoči na sadržaj

Osnovna škola Borovje Zagreb

 

Projekt je nagrađen oznakom kvalitete - Quality label od strane AMPEU.


BOJE I CRTE SVUDA OKO NAS - 2.a

I ove školske godine 2016./2017.  nastavljamo  eTwinning projekt u suradnji s Udrugom učitelja RN "Zvono"  malo izmjenjenog naziva.

1. zadatak: BOJE MOJE ZASTAVE

Nastavna cjelina: boja

Nastavna tema: kontrast svijetlo - tamno

Likovno-tehničko sredstvo: gvaš


2. zadatak: BOJE MOGA GRADA (slikamo kao V. Van Gogh)

Nastavna cjelina: boja

Nastavna tema: čistoća boje; jake i zagasite boje

Likovno-tehničko sredstvo: tempera


3. zadatak: HRVATSKA TRADICIJSKA IGRAČKA

Nastavna cjelina: boja

Nastavna tema: čistoća boje; jake i zagasite boje

Likovno-tehničko sredstvo: tempera

    


4. zadatak: NOVI SVJETOVI - PREDMETI I BIĆA IZ BUDUĆNOSTI

Nastavna cjelina: boja

Nastavna tema: čistoća boje; jake i zagasite boje

Likovno-tehničko sredstvo: tempera


5. zadatak: U SVIJETU LIKOVNE UMJETNOSTI (po uzoru na Mondriana)

Nastavna cjelina: točka i crta

Nastavna tema: ritam crta i oblika

Likovno-tehničko sredstvo: flomasteri


6. zadatak: IGRA BOJA I OBLIKA

Nastavna cjelina: crta i točka

Nastavna tema: crtačka tekstura

Likovno-tehničko sredstvo: crni tuš


BOJE OKO NAS eTwinning projekt

eTwinning projekt Boje oko nas provodi se u šk.god.2015/16.u 1.a razredu.

U projekt je do kraja listopada uključeno 38 partnera iz cijele Hrvatske i 1 partner iz BIH.

Poveznica na web stranicu projekta: http://bojeokonas.weebly.com/

SVRHA PROJEKTA: Usvajanje temeljnog vizualnog jezika poticanjem učenikova likovnoga govora likovno tehničkim-sredstvima te postizanje kreativnih i izražajnih sposobnosti u učenika.
CILJEVI PROJEKTA:
- Učenici uče razvojem svojih osnovnih likovnih spoznaja i provedbom samog projekta s njegovim specifičnim ciljevima
- Učenici primjenjuju vlastito iskustvo i istraživanjem rješavaju postavljeni likovni problem
- Za ostvarenje ciljeva projekta uzima se duži vremenski period u kojem učenik savladava zadane likovne probleme na vlastiti individualni pristup
- Likovnim problemima se pristupa u koracima ne narušujući demokratsku proceduru rješavanja zadanog problema
- Prati se cijeli tijek projekta i dokumentira se i fotografira
- Prisutan je u radu interdisciplinarni način gdje učenici uz upustva voditelja sami odabiru načine kako pristupiti zadanom likovnom zadatku


1.zadatak

1. Cjelina: BOJA

2. Nastavna tema:Tople i hladne boje

3. Likovno područje:slikanje

4. Likovni problemi (ključni pojmovi): Tople i hladne boje, kontrasti

5. Motiv:  vizualni:lubenica; grozd, jabuka, tikva

6. Likovno tehnička sredstva i likovne tehnike: vodene boje, gvaš, tempere, pastele


2. zadatak

1. Cjelina: BOJA

2. Nastavna tema: Čiste i nečiste boje (gradacija)

3. Likovno područje: slikanje

4. Likovni problemi (ključni pojmovi): Tonska skala boje, čiste i nečiste boje, kontrasti

5. Motiv:   vizualni: list ili kukuruz

6. Likovno tehnička sredstva i likovne tehnike: vodene boje, flomaster


3.zadatak:

1. NASTAVNA CJELINA: boja

2. LIKOVNO PODRUČJE: slikanje

3. LIKOVNI PROBLEM: doživljaj glazbe

4. POTICAJ: nevizualni  J.Strauss Na lijepom plavom Dunavu

5. LIKOVNO-TEHNIČKA SREDSTVA: vodene boje

 

Od radova smo napravili čestitke.


4.zadatak

1. Cjelina: CRTA

2. Nastavna jedinica: Crte po toku

3. Likovno područje: crtanje

4. Likovni problemi (ključni pojmovi): crta, tok crte

5. Motiv:   vizualni: neobična šuma

6. Likovno tehnička sredstva i likovne tehnike: crni flomaster

5. zadatak

1. Cjelina: boja

2. Nastavno područje: slikanje

3. Likovni problem: KONTRAST KVANTITETE; PLOHA; CRTA

4. Likovno tehničko sredstvo: pastele

5. Motiv: zmaj


Brzi izbornik

ZA DAROVITE I ZNATIŽELJNE

ŠKOLSKI ČASOPIS BOR

ERASMUS+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

CMS za škole logo
Osnovna škola Borovje Zagreb / Davora Zbiljskog 7, HR-10000 Zagreb / os-borovje-zg.skole.hr / ured@os-borovje-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju