Jedan od posebnih trenutaka tijekom školske godine je obilježavanje 100. dana škole, koji nam pruža jedinstvenu priliku da proslavimo postignuća naših učenika i naglasimo važnost kontinuiteta u učenju. Ovaj projekt slavi broj dana nastavnih provedenih u školi.
Kroz razne aktivnosti, radionice i igre potičemo učenike da se kreativno izraze i surađuju s vršnjacima. Naš cilj je osnažiti zajedništvo unutar škole i potaknuti djecu da prepoznaju vrijednost znanja, timskog rada i zabave.
Stoti dan škole učenici 2.c razreda obilježili su osmišljavanjem sto riječi koje sadrže slog “sto” – aktivnost u kojoj smo se jako zabavili i nasmijali, ali i pred kraj namučili i puno razmišljali. Zatim smo pisali sastavak na temu “Kad bih imao/imala sto zlatnika” u kojem su učenici pisali o svojim idejama i maštanjima, a radove smo zajedno pročitali i razgovarali o njima. (S.B.)


Učenici 2.a razreda su u skupinama izdvojili 100 imenica iz udžbenika Hrvatskog jezika, riješili zadatke iz geometrije crtajući 100 dužina i točaka, izradili su krune s brojem 100 na izvannastavnoj aktivnosti, bojali bojanke, a posebno zabavno je bilo na satu TZK gdje su izmjenjivali motoričke zadatke u vremenskim intervalima od 100 sekundi, gađali metu i čunjeve dok ne sakupe 100 bodova. Svojim tijelima su oblikovali broj 100. (Ž.Z.)





