Učenici prvih razreda su dobili edukativne slikovnice “Kako su Dora i Mario spasili hranu”. Čitali su, razgovarali i crtali kako štedjeti hranu, razvrstavati otpad od hrane te tako čuvati naš planet Zemlju.
Učenici 3.a razreda obilježili su Međunarodni dan osviještenosti o otpadu od hrane EKO porukama na papirnatim vrećicama.
Učenici 3.b su sudjelovali u radionici na temu „Potakni promjenu! – Smislite kako najbolje iskoristiti ostatke hrane“.
Osmislili su svoje prijedloge kako najbolje iskoristiti ostatke hrane.
Prijedloge su napisali i prikazali crtežom te su napravili zajednički plakat.
Učenici 4.a razreda osmislili su pitanja vezana uz iskorištavanje hrane u školskoj kuhinji te intrevjuirali naše kuhare.
INTERVJU S KUHARIMA
1. Koja je najomiljenija namirnica djeci? Što najviše vole jesti?
Tjestenina! Najviše vole jela s tjesteninom, npr. bolonjez.
2. Koju namirnicu ne vole?
Ne vole brokulu. Ne vole ni kelj i zato ga više ne pripremamo.
3. Koja namirnica se naručuje u najvećoj količini?
Kruh, otprilike 120 kg kruha tjedno.
4. Koliko hrane ostane neiskorišteno ili nepojedeno nakon mlječnog obroka?
Malo, oko 10 – 20 %.
5. A nakon ručka?
Ništa, sve se pojede!
6. Mogu li se te namirnice koje se nisu pojele ponovno iskoristiti? Kako?
Većinom ne mogu, to su ostaci koje djeca nisu pojela. Nepojedeni i neotvoreni jogurti se ponovno ponude u skladu s datumom trajanja.
7. Donirate li nekome ostatke neiskorištene hrane?
Da, ima ljudi koji uzgajaju domaće životinje i njima doniramo takvu hranu.
8. Može li škola naplatiti to?
(Ž.Z.)
Ne, radi se o donaciji.