Datum objave: 6. veljače 2025.

Posjet Hrvatskom prirodoslovnom muzeju

Učenici 6.,7. i 8. razreda koji sudjeluju u dodatnoj nastavi geografije u pratnji učiteljice geografije M. Toplek i učiteljice njemačkog jezika T. Bogdanić sudjelovali su 6.2.2025. na terenskoj nastavi i posjetili Prirodoslovni muzej u Zagrebu.

Učenici su imali  izuzetnu priliku posjetiti jedan od najvažnijih muzeja u zemlji, poznat po svojoj bogatoj zbirci prirodoslovnih eksponata. Tijekom ovog edukativnog izleta, učenici su imali priliku razgledati stalne postave muzeja, koje obuhvaćaju fascinantne zbirke minerala, fosila, biljaka i životinja, te saznati više o prirodnim procesima i različitim ekosustavima koji čine naš planet.Na taj način prošetali su kroz sve etape Zemljine prošlosti.

Posebno impresivno iskustvo bila je mogućnost sudjelovanja u Deep Space virtualnom predavanju, koje je učenicima omogućilo da urone u tajne svemira i istraže najnovija otkrića o dubokom svemiru. Preko interaktivnih prikaza i stručnog vodstva, učenici su se upoznali s najnovijim tehnologijama u astronomiji, te stekli uvid u izazove i fascinantne aspekte istraživanja svemira. Ovaj posjet bio je izvrsna prilika za proširivanje znanja iz geografije, prirodnih znanosti i astronomije, te je dodatno potaknuo interes učenika za daljnje istraživanje svijeta oko nas.

Maja Toplek,mag.educ geog.

Pročitajte još

Obilježen Dan ekoškole

Obilježen Dan ekoškole

OŠ Borovje 7. travnja 2025. godine ponosno je obilježila Dan Ekoškole, dan koji slavi ekološke vrijednosti, održivost i svijest o zaštiti okoliša. Ove godine, učenici i učitelji zajednički su se angažirali u raznovrsnim aktivnostima na temu zdrave hrane. Prvašići su...

Obavijest

Radnici OŠ Borovje neće sudjelovati u štrajku koji je najavljen za petak, 11. travnja 2025. Nastava će se odvijati prema redovnom rasporedu.

Svjetski dan svjesnosti o autizmu

Svjetski dan svjesnosti o autizmu

Učenici 1. b obilježili su 2. travnja 2025. Svjetski dan svjesnosti o autizmu. Uz prezentaciju o autizmu, saznali su više o tom pojmu, a iznijeli su i vlastita iskustva vezana uz djecu s autizmom. Na kraju su nacrtali "Vrpcu za svjesnost o autizmu" koja se sastoji se...

Skip to content