2.c razred travanj je započeo obilježavanjem Dana ekoškole s izradom razrednog zdravog stola, punog povrća i voća, proteina i ostalih zdravih namirnica. Kako su učenici tijekom gledanja poučnog videozapisa, analize piramide zdrave prehrane i izrade zdravih namirnica naučili neke nove činjenice o važnosti zdrave prehrane, odlučili su naučeno prenijeti u pjesmice koje su popratili i vizualom. Tema pjesama je bila ista, no pjesme su jedinstvene svaka za sebe. Neke su govorile o utjecaju voća i povrća na naše zdravlje, neke o voćnom smutiju punom vitamina, a neki su pisali o razlici između zdrave i nezdrave prehrane.

Sredinom travnja obilježen je Svjetski i Europski dan novca. Odlazak u dućan s roditeljima učenicima nije stran, stoga su učenici spajali i crtali novčanice kako bi “platili” određene proizvode iz dućana. Nakon nekoliko takvih vježbi, okušali su se u simulaciji dućana gdje je blagajnik zbrajao cijene proizvoda koje kupac želi kupiti, dok je kupac trebao dati određeni iznos u novčanicama i/ili kovanicama. Tjedan su zaključili s diskusijom “Što su to potrebe, a što želje?”. Učenici su u parovima razmatrali nacrtane situacije i odvajali ih u skupine – potrebe i želje. Složili su se da su potrebe većini ljudi iste, no želje se uvelike razlikuju od osobe do osobe.



Dan planeta Zemlje učenici 2.c obilježili su crtanjem cvijeća, odnosno biljaka koje je neophodno za nas, život oko nas i očuvanje naše planete. Tijekom nekoliko aktivnosti i razgovora učenici su zaključili da biljke predstavljaju temelj života na planetu na način da proizvode kisik, pročišćavaju zrak i održavaju ekološku ravnotežu. Učenici su ovim likovnim radom, a posebice pozadinom, htjeli prikazati raznolikost biljaka i njezinu veliku važnost za cijeli naš planet. Pridavajući pozornost svakom dijelu likovnog rada šalju poruku ostalima da i mi obraćamo pozornost na naše biljke i ekološki sustav, a time i na našu Zemlju.

U svibnju je došao na red Dan BezVeze kojim su učenici posebno bili potaknuti na suradnju, zajedništvo, druženje s prijateljima, smijeh i zabavu bez ekrana. Dio dana proveden je na školskom igralištu gdje su učenici vozili bicikle i romobile, rolali se, igrali gumi-gumi, nogomet i ostale igre u kojima su se zabavljali i smijali. Drugi dio dana proveli smo u učionici gdje smo osmišljavali viceve, igrali Uno, memory, edukativne igre, čitali stripove, ali i pisali domaću zadaću – naravno, sve smo to radili bez ekrana!




Dan obitelji je došao vrlo brzo nakon Dana BezVeze te su se učenici 2.c razreda tada posvetili promišljanju o obitelji. Razgovarali smo o našim članovima obitelji, hobijima i vremenu koje provodimo s njima te što nas najviše usrećuje u obitelji. Svi su se učenici složili da je im je najbitnija ljubav, razumijevanje i sreća u obitelji. Crtežima su prikazali članove svoje uže obitelji koje su predstavili razredu, a zatim su napisali recepte za sretnu i veselu obitelj.


Povodom Majčinog dana, učenici 2.c odlučili su razveseliti svoje majke te im napraviti buketić sa skrivenom porukom unutar cvijeta. Svi cvjetovi su bili jako veseli, a vjerujemo da su i majkama izmamili osmijeh na lica kada su ih ugledale i pročitale poruku namijenjenu samo njima. (Stela Barle)
