I ove školske godine 2016./2017. nastavljamo eTwinning projekt u suradnji s Udrugom učitelja RN "Zvono" malo izmjenjenog naziva.
1. zadatak: BOJE MOJE ZASTAVE
Nastavna cjelina: boja
Nastavna tema: kontrast svijetlo - tamno
Likovno-tehničko sredstvo: gvaš
2. zadatak: BOJE MOGA GRADA (slikamo kao V. Van Gogh)
Nastavna cjelina: boja
Nastavna tema: čistoća boje; jake i zagasite boje
Likovno-tehničko sredstvo: tempera
3. zadatak: HRVATSKA TRADICIJSKA IGRAČKA
Nastavna cjelina: boja
Nastavna tema: čistoća boje; jake i zagasite boje
Likovno-tehničko sredstvo: tempera
4. zadatak: NOVI SVJETOVI - PREDMETI I BIĆA IZ BUDUĆNOSTI
Nastavna cjelina: boja
Nastavna tema: čistoća boje; jake i zagasite boje
Likovno-tehničko sredstvo: tempera
5. zadatak: U SVIJETU LIKOVNE UMJETNOSTI (po uzoru na Mondriana)
Nastavna cjelina: točka i crta
Nastavna tema: ritam crta i oblika
Likovno-tehničko sredstvo: flomasteri
6. zadatak: IGRA BOJA I OBLIKA
Nastavna cjelina: crta i točka
Nastavna tema: crtačka tekstura
Likovno-tehničko sredstvo: crni tuš
eTwinning projekt Boje oko nas provodi se u šk.god.2015/16.u 1.a razredu.
U projekt je do kraja listopada uključeno 38 partnera iz cijele Hrvatske i 1 partner iz BIH.
Poveznica na web stranicu projekta: http://bojeokonas.weebly.com/
SVRHA PROJEKTA: Usvajanje temeljnog vizualnog jezika poticanjem učenikova likovnoga govora likovno tehničkim-sredstvima te postizanje kreativnih i izražajnih sposobnosti u učenika.
CILJEVI PROJEKTA:
- Učenici uče razvojem svojih osnovnih likovnih spoznaja i provedbom samog projekta s njegovim specifičnim ciljevima
- Učenici primjenjuju vlastito iskustvo i istraživanjem rješavaju postavljeni likovni problem
- Za ostvarenje ciljeva projekta uzima se duži vremenski period u kojem učenik savladava zadane likovne probleme na vlastiti individualni pristup
- Likovnim problemima se pristupa u koracima ne narušujući demokratsku proceduru rješavanja zadanog problema
- Prati se cijeli tijek projekta i dokumentira se i fotografira
- Prisutan je u radu interdisciplinarni način gdje učenici uz upustva voditelja sami odabiru načine kako pristupiti zadanom likovnom zadatku
1.zadatak
1. Cjelina: BOJA
2. Nastavna tema:Tople i hladne boje
3. Likovno područje:slikanje
4. Likovni problemi (ključni pojmovi): Tople i hladne boje, kontrasti
5. Motiv: vizualni:lubenica; grozd, jabuka, tikva
6. Likovno tehnička sredstva i likovne tehnike: vodene boje, gvaš, tempere, pastele
2. zadatak
1. Cjelina: BOJA
2. Nastavna tema: Čiste i nečiste boje (gradacija)
3. Likovno područje: slikanje
4. Likovni problemi (ključni pojmovi): Tonska skala boje, čiste i nečiste boje, kontrasti
5. Motiv: vizualni: list ili kukuruz
6. Likovno tehnička sredstva i likovne tehnike: vodene boje, flomaster
3.zadatak:
1. NASTAVNA CJELINA: boja
2. LIKOVNO PODRUČJE: slikanje
3. LIKOVNI PROBLEM: doživljaj glazbe
4. POTICAJ: nevizualni J.Strauss Na lijepom plavom Dunavu
5. LIKOVNO-TEHNIČKA SREDSTVA: vodene boje
Od radova smo napravili čestitke.
4.zadatak
1. Cjelina: CRTA
2. Nastavna jedinica: Crte po toku
3. Likovno područje: crtanje
4. Likovni problemi (ključni pojmovi): crta, tok crte
5. Motiv: vizualni: neobična šuma
6. Likovno tehnička sredstva i likovne tehnike: crni flomaster
5. zadatak
1. Cjelina: boja
2. Nastavno područje: slikanje
3. Likovni problem: KONTRAST KVANTITETE; PLOHA; CRTA
4. Likovno tehničko sredstvo: pastele
5. Motiv: zmaj