preskoči na sadržaj

Osnovna škola Borovje Zagreb

Erasmus Days 2020

Ove godine po prvi puta uključujemo se u obilježavanje Dana Erasmusa - Erasmus Days 2020.

Tijekom 15. i 16. listopada učenici predmetne nastave istražit će zanimljivosti i različite podatke o zemljama sudionicama u Erasmus projektu Our friends - smartphone and Google apps make learning a play.

Unatoč nemogućnosti realizacije mobilnosti s učenicima zbog epidemiološke situacije, Erasmus projekt se provodi online aktivnostima.
Krajem nastupajućeg tjedna, od 15.-17. listopada obilježava se Erasmus Days 2020. Tijekom tih dana (za nas samo 15. i 16. listopada), škole iz cijelog svijeta koje provode Erasmus projekte provode razne aktivnosti s učenicima, implementirane u razredne kurikule.
Naše događanje (event) je prijavljeno pod nazivom Erasmus Discovery. Cilj je upoznati zemlje - partnere u našem projektu.
Predmetni učitelji će podijeliti zainteresiranim učenicima zadatke vezane uz zemlje partnere:
5. razredi - Italija
6. razredi - Mađarska
7. razredi - Rumunjska
8. razredi - Turska.
Zadaci za učenike su da prouče i pronađu znamenite osobe (znanstvenici, glazbenici, sportaši...), važne događaje i sl. te ih prikažu u nekom digitalnom alatu (npr. youtube, wimeo ili sl. video, ppt prikazati u npr. Isuue/Slideshare/Sway/Prezi.., ili napraviti digitalni plakat - poster u npr. Canva/Glogster...
 
U svojim radovima možete koristiti hrvatski i/ili engleski jezik. Svoje uratke učenici će moći od 15.- 18.10.(od četvrtka ujutro do nedjelje navečer) postaviti na Padlet ploču.
 

Made with Padlet
 
Važno: Za sve sadržaje koje preuzimate s interneta treba navesti izvor (npr. Izvor: https://www.erasmusdays.eu/ ). Fotografije se mogu besplatno i bez posljedica preuzimati s Pixabay, Public Domain Photos, Pickup Image i sl.

Aktivnosti

Primjena Toontastic-a u nastavi engleskog jezika

Učenici 5.a razreda su na nastavi engleskog jezika pod vodstvom prof. Gabud Deronjić osmislili kratke dijaloge vježbajući uporabu prošlog glagolskog vremena te ih snimili pomoću Google-ovog alata Toontastic.

 


Osmaši vlogaju

U osmom smo razredu na nastavi Hrvatskoga jezika osim književnosti i jezika naučili ponešto o dokumentarnim filmovima. Planirali smo i snimiti nekoliko dokumentarnih filmova, ali nas je u tome spriječila novonastala situacija. Preko noći smo počeli pohađati nastavu na daljinu, druženje u školskim klupama zamijenili smo računalima u vlastitim domovima.

Uz vodstvo profesora Prpića odlučili smo kao trajnu uspomenu na nastavu na daljinu i svojevrsnu karantenu dokumentirati našu svakodnevicu te smo se „bacili“ na snimanje vlogova.

Naše uratke možete pogledati na poveznici:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLSkQCchzxZXQTksmiL1i7tzFZ4_8VbSdR


Glazbeno stvaralaštvo na daljinu

Kako izgleda glazbeno stvaralaštvo tijekom nastave na daljinu? Pogledajte video uradak koji je nastao sviranjem tambura od kuće pod vodstvom profesora Hojsaka.

 


Svjetski dan voda 22.3.2020. - You Tube

 
Naši učenici 5.-ih razreda su u sklopu virtualne učionice Geografije obilježili Svjetski dan voda kroz svoje projekte. Pogledajte kako su promišljali o važnosti vode za život na Zemlji i sve nas.
 

 

 
 

Dan planeta Zemlja 22.4.2020. - Padlet board

 

Made with Padlet

Sat za planet Zemlja uz korištenje Storyjumper-a

Pod mentorstvom profesorice Pešut Vitasović, učenici predmetne nastave su odradili aktivnosti Tehničke kulture.

Aktivnosti učenika su bile pomoću digitalnih alata „Story Jumper“ kreirati i osmisliti EKO priču, nacrtati u Blenderu, SketchUp-u ili Tinkercadu pametnu ili pasivnu kuću ili izgraditi sklonište od drveta te prenamijeniti karton i dizajnirati različite tehničke tvorevine.

Izdvajamo:

https://www.storyjumper.com/book/index/79710585/5e610682a5be4

 

https://www.storyjumper.com/book/index/79710585/5e610682a5be4

 

https://www.storyjumper.com/book/index/79007195/5e610a07ded37

 

https://www.storyjumper.com/book/index/78370865 

https://www.storyjumper.com/book/index/78368685/5e3c1c9b9df5c 

https://www.storyjumper.com/book/index/79710435/5e610ee7eeb4e


Učenici predmetne nastave odigrali su Kahoot kviz s pitanjima o Mađarskoj, zemlji koju smo prvu posjetili.


Kahoot se igra u svim razredima, na različitim nastavnim predmetima. Petaši rješavaju Kahoot na satovima Engleskog jezika.


I prvi razred uspješno sudjeluje u Kahoot kvizu o sigurnosti na internetu povodom Dana sigurnijeg interneta.

 


Logo projekta

Tijekom siječnja učenici predmetne nastave su na satovima Likovne kulture osmislili izgled loga projekta. Stručno povjerenstvo (prof. likovne kulture, učiteljica RN i tri člana projektnog tima) izabralo je rad koji je ujedno prijedlog hrvatskog tima. U Italiji će biti izabran konačni logo projekta među prijedlozima svih zemalja članica projekta.

Izabrani logo, rad učenice Zvjezdane Biliškov

 

Izbor likovnih rješenja za logo projekta:


1. aktivnost: Quizlet u nastavi

Kako lako naučiti osnove engleskog jezika?

Zaigrajte Quizlet!

RADOVI UČENIKA 7.A RAZREDA:

Peter Weigel lebt gefahrlich

Deutsch Perfekt Quiz

Deutsch

Deutsch

 


Počinju prijave učenika za sudjelovanje u projektu

Pozivamo sve zainteresirane učenike šestih, sedmih i osmih razreda na iskazivanje interesa za sudjelovanje u Erasmus projektu "Our friends - smartphone and Google apps make learning a play".

Učenici mogu iskazati interes za sljedeće:

- sudjelovanje u aktivnostima koje se provode u našoj školi tijekom i izvan redovne nastave;

- sudjelovanje u mobilnostima (boravak u zemljama sudionicama projekta, 3 skupine po 6 učenika);

- primanje učenika drugih zemalja na smještaj u vrijeme kada će naša škola biti domaćin (listopad 2020.).

Za iskazivanje interesa potrebno je ispuniti uvjete:

- biti učenik 6., 7. ili 8. razreda;

- biti odličan učenik uzornog vladanja;

- imati razvijene komunikacijske vještine;

- moći se sporazumijevati na službenom jeziku projekta - engleskom jeziku;

- posjedovati @gmail.com adresu elektroničke pošte;

- imati pisanu preporuku razrednika;

- obrazložiti motivaciju za sudjelovanjem u projektu, tzv. motivacijsko pismo;

- imati suglasnost oba roditelja/skrbnika.

Dodatne bodove moguće je ostvariti:

- razvijenim vještinama u drugim područjima (npr. poznavanje Google alata, rada s aplikacijama, programiranja, kodiranja, rada s video/audio materijalima i sl.)

- navođenjem izvanškolskih/izvannastavnih aktivnosti koje su povezane sa stranim jezicima ili digitalnim kompetencijama (npr. Digitalna akademija, Škola stranih jezika, razne radionice i sl.)

 

Za iskazivanje interesa potrebno je popuniti obrazac koji se nalazi na ovoj poveznici: OBRAZAC ZA ISKAZIVANJE INTERESA.

Prijave će biti otvorene do kraja prosinca, a o rezultatima ćete biti obaviješteni tijekom siječnja, objavom na web stranici škole i u Erasmus kutku u holu škole.


Mobilnost u Mađarskoj

Na prvoj mobilnosti u Mađarskoj od 16. - 22. studenog 2019. sudjelovali su samo učitelji škola uključenih u projekt. Iz naše škole bile su tri učiteljice: Silvana Pešut Vitasović, učiteljica Tehničke kulture i Informatike, Tanja Bogdanić, učiteljica Njemačkog jezika i Željka Zagorac, učiteljica RN i koordinatorica projekta.

Tijekom boravka u Nyiregyhazi, mjestu na istoku Mađarske, učitelji su upoznali školu Nyíregyházi Arany János Gimnázium, Általános Iskola és Kollégium. To je škola koja obuhvaća osnovnu i srednju školu, s preko 1000 učenika u dobi od 7 - 19 godina, s 85 zaposlenih učitelja. 

Koordinatori zemalja sudionica su prezentirali obrazovni sustav zemlje iz koje dolaze i predstavili svoje škole. Za učitelje uključene u projekt organiziran je trodnevni tečaj "Rad s digitalnim alatima i Google učionicom". Upoznali smo napredne opcije rada s Kahoot-om, Quizlet-om, Learning Apps-om, naučili kreirati Google classroom i upravljati njime.

Dogovorene su predstojeće obveze i aktivnosti:

1. Izrada Erasmus corner-a u školi

2. Natječaj za izradu loga projekta

3. Sudjelovanje učenika u Kahoot kvizu o Mađarskoj

4. Izrada Quizlet kviza s temom prema slobodnom izboru.

 

Dogovoreni su termini svih mobilnosti:


Italija  7.3-15.3 2020.

Rumunjska 31.5.-6.6.2020.

Hrvatska 24.10.-30.10.2020.

Turska 18.4.-24.4.2021.

 

Obveze zemalja sudionica:

Italija: izrada digitalnog časopisa
Rumunjska: koordinacija na e twinning portalu
Turska: Facebook stranica
Hrvatska: Instagram
Mađarska: web stranica projekta

 

 


Your friends - smartphone and Google apps make learning a play

Naša škola je uspješno aplicirala na natječaju za dostavu projektnih prijedloga za program
Erasmus+ za 2019. godinu, ključnu aktivnost 2 u području općeg obrazovanja i postala projektni partner u Erasmus + projektu Your friends - smartphone and Google apps make learning a play.

Projekt traje od 1.9.2019. - 31.8.2021.

Učenici i učitelji će u redovnoj nastavi koristiti izabrane digitalne alate, kao što su

Rubistar, Flubaroo, Quizstar, Socrative, Kahoot, Thingling, Easel.ly, Nearpod,

Animoto, Glogster, (Padlet, Today’s Meet, Storybird, Power League, Voice Thread,

Google classroom, Google sites, Google Forms, Google Earth...

 

CILJEVI PROJEKTA

Nastavnici će moći:
- steći, razvijati i poboljšati znanje o mobilnim aplikacijama, Google alatima,
- vježbati s digitalnim alatima,
- poboljšati digitalno znanje,
- povećati njihovo povjerenje u upotrebu tehnoloških nastavnih metoda u učionici,
- poboljšati njihov osjećaj za inicijativu i kreativnost,
- razvijati komunikacijske i suradničke vještine,
- povezati se s drugim nastavnicima i razmjenjivati iskustva i najbolje prakse,
- poboljšati kulturnu svijest.
Učenici će moći:
- stjecati, razvijati i poboljšavati tehnološku i informatičku pismenost,
- povećati motivaciju za učenje,
- razvijati vještine komunikacije i suradnje,
- poboljšati digitalno znanje u obrazovne svrhe,
- vježbati pomoću Googleovih alata i mobilnih aplikacija u obrazovne svrhe,
- povezivati se s vršnjacima i razmjenjivati iskustva,
- poboljšati kulturnu svijest i interkulturalnu kompetenciju.

AKTIVNOSTI

LTTA1, kratkotrajna obuka za učitelje - tečaj o "Googleovim alatima i upotrebi mobilnih uređaja i aplikacije u obrazovne svrhe ".
LTTA2 mobilnost učenika, tema "Google alati i njihova upotreba u učionici."
LTTA3, mobilnost učenika, tema  "Mobilne aplikacije i web 2,0 alati za zajedničko učenje ”.
LTTA4, mobilnost učenika, tema "Mobilne aplikacije i web 2.0 alati za stvaranje sadržaja".
LTTA5, mobilnost učenika, tema  "Mobilne aplikacije i web 2.0 alati za vrednovanje".
 

TIMETABLE

C1 Short-term joint staff

training events

11-2019

Getting started with mobile apps and Google tools

Mađarska

Po 3 učitelja iz svake zemlje

C1 Short-term joint staff

training events

02-2020

Google tools/ smart phones and their use in the

classroom

Italija

Po 6 učenika i 2 učitelja

C1 Short-term joint staff

training events

05-2020

Mobile apps and web 2.0 tools for collaborative

learning

Rumunjska

Po 6 učenika i 2 učitelja

C1 Short-term joint staff

training events

11-2020

Mobile apps and web 2.0 tools for content creation

Hrvatska

Po 6 učenika i 2 učitelja

C1 Short-term joint staff

training events

02-2021

Mobile apps and web 2.0 tools for assessment

Turska

Po 6 učenika i 2 učitelja

 

PROJEKTNI TIM

1. Koordinator projekta Mađarska, Nyíregyháza Nyíregyházi Arany János Gimnázium, Általános Iskola és Kollégium (primary and a secondary grammar school, 1000 učenika od 7-19 godina, 85 učitelja, iskustvo u Erasmusu)

Projektni zadaci: Upravljanje projektom, izrada mjesečnih kalendara i potrebne dokumentacije za provođenje ativnosti, organizacija LTTA 1 – zajednički trening događaj; uređuju web stranicu projekta, rade završno izvješće…

2. Hrvatska, Zagreb OŠ Borovje

Projektni zadaci: Upravljanje društvenim medijima Facebook i Instagram račun zajedno s Turskom

3. Italija, Chieti IIS LUIGI DI SAVOIA (Industrijsko tehnička škola, odlično opremljena, oko 2000 učenika, puno projekata: kodiranje, robotika, operating systems, air navigation…)

Projektni zadaci: uređuje časopis za projekte pod nazivom "DIGI-priče" i objaviti po jedno izdanje nakon svakog glavnog događaja.

4. Rumunjska, Ineu COLEGIUL MIHAI VITEAZUL INEU (mixed medium school: elementary, secondary and the high, 1000 + 600 in high school, oko 80 učitelja)

Projektni zadaci: upravljati partnerstvom na eTwinning- u

5. Turska, Antalya  Gazipasa Fen Lisesi (Science High School, počela s radom 2017.,206 učenika, 23 učitelja, jaki u STEM području)

Projektni zadaci: Upravljanje društvenim medijima Facebook i Instagram račun

 

ODOBRENA FINANCIJSKA SREDSTVA

Najveći iznos bespovratnih sredstava koji se dodjeljuje jest 25.606,00 EUR.

Nacionalna agencija (Agencija za mobilnost i programe Europske unije) će korisniku u roku od 30 dana od stupanja na snagu Sporazuma o dodjeli bespovratnih sredstava isplatiti predujam od 20.484,80 EUR koji predstavlja 80% najvećeg iznosa bespovratnih sredstava navedenog u članku I.3.1. Sporazuma o dodjeli bespovratnih sredstava. Isplata preostalih 20% sredstava uslijedit će nakon odobrenog završnog izvješća.


 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

CMS za škole logo
Osnovna škola Borovje Zagreb / Davora Zbiljskog 7, HR-10000 Zagreb / os-borovje-zg.skole.hr / ured@os-borovje-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju