Posljednja mobilnost ovog projekta učenike i učitelje (profesore) odvela je u prekrasnu Tursku. Tri učenice sedmih razreda u pratnji učiteljice Željke Zagorac i Tanje Bregeš Frkanec provele su tjedan dana, u razdoblju od 26. lipnja do 2. srpnja, u malom gradu Gazipaşa koji se nalazi u pokrajini Antalya na južnoj obali Turske. U tom je gradu smještena Srednja škola Gazipaşa Fen Lisesi, domaćin ove mobilnosti. Domaćini su nas prvi dan dočekali u prostorima škole toplom, tradicionalnom dobrodošlicom i prezentacijom o školi, gradu i pokrajini. Nakon ukusnog ručka, roštilja koji su nam pripremili profesori škole, uslijedila je šetnja gradom i posjet gradonačelniku. Dani koji su slijedili bili su ispunjeni radnim i turističkim aktivnostima. Radne su aktivnosti sadržavale radionice, predavanja i prezentacije prvenstveno o web alatima koje su učenici upoznali i kojima su se bavili u ovom projektu, sastanak učitelja i radionicu za učenike na temu Mentimeter ili Word Cloud i svečanu podjelu certifikata. Turističke aktivnosti sadržavale su izlet u Alanyu. Predivan obalni turistički grad u blizini Gazipaşe. Tamo smo posjetili zidine do kojih smo došli žičarom, veliki pazar bogate ponude te dan završili turističkom vožnjom brodom. Također smo posjetili i Yalan Dünya pećinu koja se nalazi u Gazipaşi, a na koju su iznimno ponosni. S obzirom da je vrijeme bilo iznimno vruće i da je nastava i kod njih već završila, domaćini su nas svaki dan odveli na kupanje ili organizirali sportske igre na plaži ili uz bazen. Iako Gazipaşa nije prvenstveno turistički grad, već poljoprivredni, nezaobilazne su njegove predivne pješčane plaže kao i bazeni u sklopu hotela ili restorana. Cijelo je iskustvo zaokružila bogata gastronomska ponuda što slanih i što poznatih slatkih delicija.
I veliki (učitelji) i mali (učenici) domaćini potrudili su se da se osjećamo prihvaćeno, dobrodošlo i sigurno. Turski je narod poznat po svojoj otvorenosti i toploj dobrodošlici te ćemo svakako i po tome pamtiti ovu čarobnu mobilnost.
Osvrt na mobilnost u obliku malog dnevnika napisale su učenice koje su posjetile Tursku.
Design by Željka Zagorac
Pretposljednja mobilnost realizirana je od 21. - 28. svibnja 2022. u Rumunjskoj. Skupina od 10 učenika u pratnji učiteljice Željke Zagorac i ravnateljice Branke Štefok Bojadžija boravila je u gradu Ineu. Učenici srednje škole Colegiul Mihai Viteazul Ineu bili su naši domaćini. U radnom dijelu mobilnosti svi timovi su prezentirali svoje zemlje, gradove i škole koristeći web alate koje su savladali na prethodnoj mobilnosti. Prezentacija koju su naši učenici pripremili dostupna je na: https://express.adobe.com/page/oUVbxLQCkZ9hS/
Upoznali su Wakelet, Storybird i Voki te suradničkim učenjem izradili kolekcije. https://wke.lt/w/s/qYP9KX
Tijekom boravka u Rumunjskoj učenici su razgledali grad Ineu i bili su u posjetu gradonačelniku. Posjetili su gradove Arad, Oradeu i Temišvar. Sudjelovali su u flash mob aktivnosti, kojoj su se dijelom priključili i svi učenici koji su završili školovanje u školi domaćinu, a naši učenici su s velikim zanimanjem promatrali njihovu oproštajnu procesiju kroz cijeli grad.
Osvrt učenika na mobilnost u Rumunjskoj
Rumunjska. Neki bi rekli da to nije lijepa zemlja no to samo znači da oni tamo nikad nisu bili, jer kad pomislim na Rumunjsku, ja pomislim - predivna zemlja!
Rumunjska je puna predivnih gradova s mnogo kulturnih znamenitosti. No muzej u Oradei, iako je bio zanimljiv i čudesan te pun povijesnih sadržaja, nije bio ono što mi je privuklo pažnju, već sam grad Oradea. Iako nije veliki grad poput Bukurešta, izgleda veličanstveno.
Arhitektura i izgled Oradeje su ono što me oduševilo. No, takva nije samo Oradea, već i gradovi Arad i Temišvar. Iako je Temišvar veći I nekima vjerojatno zanimljiviji, meni se najviše svidio Arad. Daje mi osjećaj malog grada, kao da ti je sve blizu i svi ljudi su jako prijateljski nastrojeni.
Temišvar je veći grad. Pun je jako lijepih trgova i ulica. Do dolaska u Temišvar nikada nisam vidjela tako veliki trg. Sve je toliko ogromno da se nije teško izgubiti, no ono što me uistinu oduševilo je malo mjesto u kojem smo odsjeli - gradić Ineu. Ineu je iznimno malo mjesto, ali je odlično jer je sve blizu , uključujući I gradsku vijećnicu. Kada smo išli u posjet gradonačelniku u vijećnicu imali smo priliku proći kroz cijelu zgradu te se slikati s gradonačelnikom .
Maja Kobeščak
Iva Radošević
Carla Lučev
Od 27. ožujka do 2. travnja 2022. osmero učenika naše škole te dvije učiteljice i pedagoginja bili su na trećoj mobilnosti erasmus projekta. Naši domaćini bili su učenici i učitelji srednje škole iz Chietija - Istituto di Istruzione Superiore Luigi di Savoia, Chieti.
Prva dva dana proveli smo u Rimu, gdje su nas domaćini proveli kroz najznačajnije lokalitete koji svjedoče o neprocjenjivoj kulturno-povijesnoj baštini. Puni dojmova, nastavili smo program u Chietiju, malom gradiću u blizini Pescare. Chieti broji oko 2500 stanovnika i smješten je na obroncima obližnjih dviju planina, prekrivenih snijegom, dok se u Chietiju osjeća utjecaj mediteranske tople klime, budući da ga od Jadranskog mora dijeli tek nekoliko kilometara.
U Chietiju smo posjetili Kazalište Marrucino, gdje nas je srdačno dočekao i pozdravio gradonačelnik. Posjetili smo i Arheološki muzej La Civitella u kojem su učenici na zanimljiv način istražili muezjsku građu. Svaka skupina dobila je muzejski artefakt - originalan dio nekog muzejskog izloška. Zadatak je bio pronaći kojem izlošku pripada taj dio. Naposljetku su posjetili Rimski amfiteatar. Posljednji dan boravka u Chietiju proveli su na izletu u obližnju Pescaru, smještenu nasuprot našeg Splita.
Tijekom boravka u školi održani su sastanci koordinatora, na kojima smo analizirali ii vrednovali odrađene zadatke te planirali buduće zadatke, kao i sljedeću mobilnost, koja će se održati u Rumunjskoj. Učenici su prezentirali omiljene web alate i aplikacije i sudjelovali radionici u kojoj su naučili koristiti alat za suradničko učenje - Adobe Creative Cloud Express.
Po povratku, učenici su izradili prezentaciju o mobilnosti u Adobe Expressu.
Posljednji dan mobilnosti dogovorene su aktivnosti koje ćemo provesti do odlaska u Italiju. Mobilnost u Italiju je predviđena od 28.3. - 3.4.2022.
Provest ćemo anketu o alatima koje učenici i učitelji koriste u svom radu, pripremit ćemo materijale za naš erasmus magazine i web stranicu projekta. Tema mobilnosti u Italiji je Mobile apps and web 2.0 tools for collaborative learning and students’ task . Istražit ćemo mobilne aplikacije i web alate za suradnju i predstaviti jednu.
Završen je tjedan mobilnosti u Hrvatskoj. Unatoč dobnim, jezičnim i kulturalnim razlikama među zemljama partnerima sklopljena su nova prijateljstva i dogovorene buduće suradnje.
Posljednjeg dana Erasmus projekta mobilnosti u Hrvatskoj 15. listopada u 12 sati u dvorani škole održana je nogometna i košarkaška utakmica između učenika osmih razreda naše škole i međunarodne ekipe učenika Italije, Rumunjske i Turske. Utakmice su se igrale pod budnim okom profesorice Violete Bakić. Iako su učenici međunarodne ekipe bili stariji, naši osmaši pokazali su bolju uigranost i odnijeli pobjedu u oba sporta.
Zanimljivo i pomalo simpatično bilo je da su zgođušni Talijani pokupili sve simpatije naših učenica tako da su gosti imale brojne ženske obožavateljice navijačice na tribinama.
U petak, 15. listopada 2021. u našoj školi smo organizirali Erasmus event za sve sudionike mobilnosti. Događaj pod nazivom Leave a mark prijavljen je unutar Erasmus days 2021. Učenici su oslikavali logo našeg projekta, koji je izvorno izrađen u digitalnom obliku, na platnu veličine 120x160 cm. Na prostoru oko loga otisnuli su svoje dlanove i ostavili trag svojeg sudjelovanja u mobilnosti u Hrvatskoj. Radionicu je vodila profesorica Marija Barlek.
Konačni uradak izložen je u holu naše škole.
Srijedu smo proveli u Hrvatskom zagorju. Posjetili smo Muzej krapinskih neandertalaca i razgledali Krapinu, dvorac Veliki tabor i Park znanosti u Oroslavju. Nakon upoznavanja s kulturnom i povijesnom baštinom naše zemlje te nakon istraživanja eksponata u Parku znanosti dan smo završili počastivši se znamenitim pizzama u pizzerijii Oro goro.
12. listopada smo posjetili Prirodoslovnu školu Vladimira Preloga. Svi naši gosti su učenici srednjih škola pa je ovo bila izvrsna prilika upoznati ih s jednom od reprezentativnih srednjih škola u našem gradu. Tijekom obilaska škole upoznali smo specijalizirane učionice za nastavu kemije i biologije, praktikum za buduće kozmetičarke. Naši domaćini su strpljivo odgovarali na sva naša pitanja. Učenici iz partnerskih zemalja mogli su usporediti školu sa svojom i naučiti ponešto o našem obrazovnom sustavu.
Prenosimo vijest sa stranice PŠ Vladimira Preloga: https://www.psvprelog.hr/2021/10/14/post/
Utorak je bio rezerviran za radionice. Svi učenici su prošli kroz sve radionice izmjenjujući se. Sve radionice su se provodile dva puta, kako bismo smanjili broj sudionika i povećali učinkovitost.
Prva radionica se odvijala u informatičkoj učionici. O korištenju Google classroom-a u nastavi govorila je profesorica Vlatka Gabud Deronjić. Otvorena je Google učionica Erasmus za sve sudionike mobilnosti, u koju će tijekom ovog tjedna dodavati komentare, pitanja, pisati dojmove te podizati foto i video materijale. Zatim ih je voditeljica radionice upoznala s Canvom, jednostavnim alatom za izradu prezentacija, postera, flyera i sl. U praktičnom dijelu radionice učenici su otvorili svoje račune u Canvi i isprobali alat. Tijekom ove mobilnosti zajednički će stvarati Canva prezentaciju o svom boravku u Hrvatskoj.
U drugoj radionici učenici su upoznali kako se izrađuje i uređuje Google site. Učiteljica Željka Zagorac provela ih je kroz Google stranicu projekta te ih uputila koje dijelove će učenici uređivati, u kojem opsegu i kojom dinamikom. Za ovaj zadatak svaka zemlja će izabrati 1-2 učenika koji će biti odgovorni za uređivanje sadržaja, a ostali učenici će pripremati materijale za objavu.
Sljedeća radionica je bio kratki tečaj hrvatskog jezika. Voditeljice su bile profesorice Tanja Bregeš i Tanja Bogdanić. Upoznale su sudionike s čestim izrazima u hrvatskom jeziku, dale su priliku sudionicima da nauče naše učenike istim izrazima na njihovim jezicima.
Sudionici su pratili radionicu na PowerPoint prezentaciji i nastavnom listiću. Prevladavala je metoda konverzacije. Na kraju radionice provjeravalo se razumijevanje kvizom na Quizizz platformi.
Reakcije su bile odlične. Sudionici su se zabavili i naučili nešto, a dobili su priliku i nas naučiti neke izraze iz svojih jezika.
Posljednja radionica se odnosila na kreativnost i održivi razvoj kroz nove tehnologije. S Up-cycling - om (prenamjenom) sudionike je upoznala profesorica Silvana Pešut Vitasović. Radionicu je održala u suradnji s partnerima - Institutom poduzetničkog obrazovanja i inovacija (POI) i FabLab Hrvatska. Polaznici radionice su dizajnirali motive koje su otiskivali na platnene vrećice. Prethodno su svoje crteže digitalizirali i vektorirali u programu Silluete Curio. U drugom dijelu radionice upoznali su se i s 3D printanjem koristeći PLA plastic made of corn, koji je bio razgradiv. Isprintali su boriće koji su simbol naše škole.
U tjednu od 10. do 17. listopada proveli smo drugu mobilnost, u kojoj smo bili domaćini gostima iz Italije, Rumunjske i Turske. Nažalost, učenicima i učiteljima iz Mađarske nije bio dozvoljen izlazak iz zemlje, kao ni učenicima iz Turske, iz koje su došli samo učitelji.
Nakon priredbe dobrodošlice i obilaska škole učenici i učitelji nazočili su sastanku, na kojem su predstavili škole i gradove iz kojih dolaze.
Naša druga aktivnost u ovom projektu je bila Google aplikacije i pametni telefoni - njihova uporaba u učionici. Svaki tim prezentirao je aplikacije koje u koristili za učenje, za komunikaciju s ostalim učenicima i učiteljima te su naveli prednosti i nedostatke izabranih aplikacija.
Nakon radnog dijela dana i ručka goste smo upoznali s našim gradom. Drukčije, ali nadasve interesantno razgledavanje grada ponudili smo gostima kroz aktivnost Zagreb Time Travel. Radi boljeg upoznavanja, sve učenike smo ekipirali u mješovite timeove. Svaki tim je imao tablet na kojem su prolazili deset točaka kroz priče o Zagrebu i pronalaženje zadanih lokacija. Putem su nastajale prve zajedničke fotografije.
Video prezentaciju o radu naše škole napravili su učenici 7.-ih razreda.
Tijekom mobilnosti u Zagrebu planiramo sljedeće aktivnosti:
Sastanci i radionice
- prezentacije učenika o svojim školama
- prezentacije učenika o Google aplikacijama i alatima koje su koristili u školi za komunikaciju sa svojim učiteljima i školskim kolegama
-radionicu o upcyclingu - ponovnoj upotrebi plastike (termotransfer plastike na vrećice od tkanine)
- radionica na Google Project Site-u; Zagrebački fotoalbum (Canva prezentacija s radom učenika o mobilnosti u Zagrebu)
- tečaj hrvatskog jezika
- Erasmus Days Event (oslikavanje loga projekta i izrada slike otisaka ruku sudionika)
Društvena i kulturna događanja:
-upoznavanje OŠ Borovje
-posjet Prirodoslovnoj gimnaziji Vladimira Preloga
-Zagreb Time Travel - razgled grada s vodičem
-posjet Muzeju iluzija u Zagrebu
- izlet u Hrvatsko zagorje (Muzej krapinskih neandertalaca, Dvorac Veliki Tabor, Park znanosti u Oroslavju)
- izlet u Istru (spilja Baredine, razgled grada Poreča, radionice i promatranje noćnog neba u Astronomskom centru u Rijeci)
Završeno je online prijavljivanje za sudjelovanje na projektnim aktivnostima. Pristigle su 44 prijave.
Povjerenstvo za izbor učenika bira 24 učenika, od kojih se šestoro nalazi na rezervnoj listi, na temelju poznavanja engleskog jezika, komunikacijskih vještina, razvijenih vještina i sudjelovanja u izvanškolskim aktivnostima (s naglaskom na digitalne kompetencije i STEM područje).
Tijekom petka, 1. listopada, izabrani učenici bit će obaviješteni o rezultatima te se pozivaju na sastanak u 15:00 u učionici KBF, na kojem će dobiti informacije i pozivnice za roditeljski sastanak. Dolazak je obavezan.
Od 11.-17. listopada naša škola će biti domaćin učenicima i učiteljima iz Italije, Rumunjske, Turske i Mađarske. Tijekom njihovog boravka organizirat ćemo zanimljive radionice za goste i naše učenike, izlete Hrvatsko zagorje i Istru, istraživat ćemo u Parku znanosti i Astronomskom centru u Rijeci, zajedno ćemo obići Zagreb na potpuno nov, interaktivan način.
Tijekom 2. polugodišta 18 učenika naše škole dobit će priliku putovati u neku od zemalja partnera. Troškove (putovanje i smještaj) pokriva erasmus program.
Plan mobilnosti:
Italija: 28.3. - 3.4. 2022.
Rumunjska: 23.5.- 29.5. 2022.
Turska: 4.7. - 10.7. 2022.
Ako ste spremni sudjelovati, razgovarajte s roditeljima i ispunite anketni upitnik OVDJE.
Sve dodatne informacije možete dobiti kod koordinatorice projekta, učiteljice Željke Zagorac ili kod pedagoginje Ivane Šafran Tunjić.
Početkom listopada bit će organiziran sastanak s izabranim učenicima i njihovim roditeljima.
Ove godine po prvi puta uključujemo se u obilježavanje Dana Erasmusa - Erasmus Days 2020.
Tijekom 15. i 16. listopada učenici predmetne nastave istražit će zanimljivosti i različite podatke o zemljama sudionicama u Erasmus projektu Our friends - smartphone and Google apps make learning a play.
Primjena Toontastic-a u nastavi engleskog jezika
Učenici 5.a razreda su na nastavi engleskog jezika pod vodstvom prof. Gabud Deronjić osmislili kratke dijaloge vježbajući uporabu prošlog glagolskog vremena te ih snimili pomoću Google-ovog alata Toontastic.
Osmaši vlogaju
U osmom smo razredu na nastavi Hrvatskoga jezika osim književnosti i jezika naučili ponešto o dokumentarnim filmovima. Planirali smo i snimiti nekoliko dokumentarnih filmova, ali nas je u tome spriječila novonastala situacija. Preko noći smo počeli pohađati nastavu na daljinu, druženje u školskim klupama zamijenili smo računalima u vlastitim domovima.
Uz vodstvo profesora Prpića odlučili smo kao trajnu uspomenu na nastavu na daljinu i svojevrsnu karantenu dokumentirati našu svakodnevicu te smo se „bacili“ na snimanje vlogova.
Naše uratke možete pogledati na poveznici:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLSkQCchzxZXQTksmiL1i7tzFZ4_8VbSdR
Glazbeno stvaralaštvo na daljinu
Kako izgleda glazbeno stvaralaštvo tijekom nastave na daljinu? Pogledajte video uradak koji je nastao sviranjem tambura od kuće pod vodstvom profesora Hojsaka.
Svjetski dan voda 22.3.2020. - You Tube
Dan planeta Zemlja 22.4.2020. - Padlet board
Sat za planet Zemlja uz korištenje Storyjumper-a
Pod mentorstvom profesorice Pešut Vitasović, učenici predmetne nastave su odradili aktivnosti Tehničke kulture.
Aktivnosti učenika su bile pomoću digitalnih alata „Story Jumper“ kreirati i osmisliti EKO priču, nacrtati u Blenderu, SketchUp-u ili Tinkercadu pametnu ili pasivnu kuću ili izgraditi sklonište od drveta te prenamijeniti karton i dizajnirati različite tehničke tvorevine.
Izdvajamo:
https://www.storyjumper.com/
https://www.storyjumper.com/
https://www.storyjumper.com/
https://www.storyjumper.com/
https://www.storyjumper.com/
https://www.storyjumper.com/
Učenici predmetne nastave odigrali su Kahoot kviz s pitanjima o Mađarskoj, zemlji koju smo prvu posjetili.
Kahoot se igra u svim razredima, na različitim nastavnim predmetima. Petaši rješavaju Kahoot na satovima Engleskog jezika.
I prvi razred uspješno sudjeluje u Kahoot kvizu o sigurnosti na internetu povodom Dana sigurnijeg interneta.
Tijekom siječnja učenici predmetne nastave su na satovima Likovne kulture osmislili izgled loga projekta. Stručno povjerenstvo (prof. likovne kulture, učiteljica RN i tri člana projektnog tima) izabralo je rad koji je ujedno prijedlog hrvatskog tima. U Italiji će biti izabran konačni logo projekta među prijedlozima svih zemalja članica projekta.
Izabrani logo, rad učenice Zvjezdane Biliškov
Izbor likovnih rješenja za logo projekta:
Kako lako naučiti osnove engleskog jezika?
Zaigrajte Quizlet!
RADOVI UČENIKA 7.A RAZREDA:
Deutsch Perfekt Quiz
Deutsch
Pozivamo sve zainteresirane učenike šestih, sedmih i osmih razreda na iskazivanje interesa za sudjelovanje u Erasmus projektu "Our friends - smartphone and Google apps make learning a play".
Učenici mogu iskazati interes za sljedeće:
- sudjelovanje u aktivnostima koje se provode u našoj školi tijekom i izvan redovne nastave;
- sudjelovanje u mobilnostima (boravak u zemljama sudionicama projekta, 3 skupine po 6 učenika);
- primanje učenika drugih zemalja na smještaj u vrijeme kada će naša škola biti domaćin (listopad 2020.).
Za iskazivanje interesa potrebno je ispuniti uvjete:
- biti učenik 6., 7. ili 8. razreda;
- biti odličan učenik uzornog vladanja;
- imati razvijene komunikacijske vještine;
- moći se sporazumijevati na službenom jeziku projekta - engleskom jeziku;
- posjedovati @gmail.com adresu elektroničke pošte;
- imati pisanu preporuku razrednika;
- obrazložiti motivaciju za sudjelovanjem u projektu, tzv. motivacijsko pismo;
- imati suglasnost oba roditelja/skrbnika.
Dodatne bodove moguće je ostvariti:
- razvijenim vještinama u drugim područjima (npr. poznavanje Google alata, rada s aplikacijama, programiranja, kodiranja, rada s video/audio materijalima i sl.)
- navođenjem izvanškolskih/izvannastavnih aktivnosti koje su povezane sa stranim jezicima ili digitalnim kompetencijama (npr. Digitalna akademija, Škola stranih jezika, razne radionice i sl.)
Za iskazivanje interesa potrebno je popuniti obrazac koji se nalazi na ovoj poveznici: OBRAZAC ZA ISKAZIVANJE INTERESA.
Prijave će biti otvorene do kraja prosinca, a o rezultatima ćete biti obaviješteni tijekom siječnja, objavom na web stranici škole i u Erasmus kutku u holu škole.
Na prvoj mobilnosti u Mađarskoj od 16. - 22. studenog 2019. sudjelovali su samo učitelji škola uključenih u projekt. Iz naše škole bile su tri učiteljice: Silvana Pešut Vitasović, učiteljica Tehničke kulture i Informatike, Tanja Bogdanić, učiteljica Njemačkog jezika i Željka Zagorac, učiteljica RN i koordinatorica projekta.
Tijekom boravka u Nyiregyhazi, mjestu na istoku Mađarske, učitelji su upoznali školu Nyíregyházi Arany János Gimnázium, Általános Iskola és Kollégium. To je škola koja obuhvaća osnovnu i srednju školu, s preko 1000 učenika u dobi od 7 - 19 godina, s 85 zaposlenih učitelja.
Koordinatori zemalja sudionica su prezentirali obrazovni sustav zemlje iz koje dolaze i predstavili svoje škole. Za učitelje uključene u projekt organiziran je trodnevni tečaj "Rad s digitalnim alatima i Google učionicom". Upoznali smo napredne opcije rada s Kahoot-om, Quizlet-om, Learning Apps-om, naučili kreirati Google classroom i upravljati njime.
Dogovorene su predstojeće obveze i aktivnosti:
1. Izrada Erasmus corner-a u školi
2. Natječaj za izradu loga projekta
3. Sudjelovanje učenika u Kahoot kvizu o Mađarskoj
4. Izrada Quizlet kviza s temom prema slobodnom izboru.
Dogovoreni su termini svih mobilnosti:
Italija 7.3-15.3 2020.
Rumunjska 31.5.-6.6.2020.
Hrvatska 24.10.-30.10.2020.
Turska 18.4.-24.4.2021.
Obveze zemalja sudionica:
Naša škola je uspješno aplicirala na natječaju za dostavu projektnih prijedloga za program
Erasmus+ za 2019. godinu, ključnu aktivnost 2 u području općeg obrazovanja i postala projektni partner u Erasmus + projektu Your friends - smartphone and Google apps make learning a play.
Projekt traje od 1.9.2019. - 31.8.2021.
Učenici i učitelji će u redovnoj nastavi koristiti izabrane digitalne alate, kao što su
Rubistar, Flubaroo, Quizstar, Socrative, Kahoot, Thingling, Easel.ly, Nearpod,
Animoto, Glogster, (Padlet, Today’s Meet, Storybird, Power League, Voice Thread,
Google classroom, Google sites, Google Forms, Google Earth...
CILJEVI PROJEKTA
Nastavnici će moći:
- steći, razvijati i poboljšati znanje o mobilnim aplikacijama, Google alatima,
- vježbati s digitalnim alatima,
- poboljšati digitalno znanje,
- povećati njihovo povjerenje u upotrebu tehnoloških nastavnih metoda u učionici,
- poboljšati njihov osjećaj za inicijativu i kreativnost,
- razvijati komunikacijske i suradničke vještine,
- povezati se s drugim nastavnicima i razmjenjivati iskustva i najbolje prakse,
- poboljšati kulturnu svijest.
Učenici će moći:
- stjecati, razvijati i poboljšavati tehnološku i informatičku pismenost,
- povećati motivaciju za učenje,
- razvijati vještine komunikacije i suradnje,
- poboljšati digitalno znanje u obrazovne svrhe,
- vježbati pomoću Googleovih alata i mobilnih aplikacija u obrazovne svrhe,
- povezivati se s vršnjacima i razmjenjivati iskustva,
- poboljšati kulturnu svijest i interkulturalnu kompetenciju.
AKTIVNOSTI
LTTA1, kratkotrajna obuka za učitelje - tečaj o "Googleovim alatima i upotrebi mobilnih uređaja i aplikacije u obrazovne svrhe ".
LTTA2 mobilnost učenika, tema "Google alati i njihova upotreba u učionici."
LTTA3, mobilnost učenika, tema "Mobilne aplikacije i web 2,0 alati za zajedničko učenje ”.
LTTA4, mobilnost učenika, tema "Mobilne aplikacije i web 2.0 alati za stvaranje sadržaja".
LTTA5, mobilnost učenika, tema "Mobilne aplikacije i web 2.0 alati za vrednovanje".
TIMETABLE
C1 Short-term joint staff training events |
11-2019 |
Getting started with mobile apps and Google tools |
Mađarska Po 3 učitelja iz svake zemlje |
C1 Short-term joint staff training events |
02-2020 |
Google tools/ smart phones and their use in the classroom |
Italija Po 6 učenika i 2 učitelja |
C1 Short-term joint staff training events |
05-2020 |
Mobile apps and web 2.0 tools for collaborative learning |
Rumunjska Po 6 učenika i 2 učitelja |
C1 Short-term joint staff training events |
11-2020 |
Mobile apps and web 2.0 tools for content creation |
Hrvatska Po 6 učenika i 2 učitelja |
C1 Short-term joint staff training events |
02-2021 |
Mobile apps and web 2.0 tools for assessment |
Turska Po 6 učenika i 2 učitelja |
PROJEKTNI TIM
1. Koordinator projekta Mađarska, Nyíregyháza Nyíregyházi Arany János Gimnázium, Általános Iskola és Kollégium (primary and a secondary grammar school, 1000 učenika od 7-19 godina, 85 učitelja, iskustvo u Erasmusu)
Projektni zadaci: Upravljanje projektom, izrada mjesečnih kalendara i potrebne dokumentacije za provođenje ativnosti, organizacija LTTA 1 – zajednički trening događaj; uređuju web stranicu projekta, rade završno izvješće…
2. Hrvatska, Zagreb OŠ Borovje
Projektni zadaci: Upravljanje društvenim medijima Facebook i Instagram račun zajedno s Turskom
3. Italija, Chieti IIS LUIGI DI SAVOIA (Industrijsko tehnička škola, odlično opremljena, oko 2000 učenika, puno projekata: kodiranje, robotika, operating systems, air navigation…)
Projektni zadaci: uređuje časopis za projekte pod nazivom "DIGI-priče" i objaviti po jedno izdanje nakon svakog glavnog događaja.
4. Rumunjska, Ineu COLEGIUL MIHAI VITEAZUL INEU (mixed medium school: elementary, secondary and the high, 1000 + 600 in high school, oko 80 učitelja)
Projektni zadaci: upravljati partnerstvom na eTwinning- u
5. Turska, Antalya Gazipasa Fen Lisesi (Science High School, počela s radom 2017.,206 učenika, 23 učitelja, jaki u STEM području)
Projektni zadaci: Upravljanje društvenim medijima Facebook i Instagram račun
ODOBRENA FINANCIJSKA SREDSTVA
Najveći iznos bespovratnih sredstava koji se dodjeljuje jest 25.606,00 EUR.
Nacionalna agencija (Agencija za mobilnost i programe Europske unije) će korisniku u roku od 30 dana od stupanja na snagu Sporazuma o dodjeli bespovratnih sredstava isplatiti predujam od 20.484,80 EUR koji predstavlja 80% najvećeg iznosa bespovratnih sredstava navedenog u članku I.3.1. Sporazuma o dodjeli bespovratnih sredstava. Isplata preostalih 20% sredstava uslijedit će nakon odobrenog završnog izvješća.