O projektu
Približiti učenicima važnost organiziranja vlastitog vremena i snalaženja u vremenu te mjerenje vremena na satu i kalendaru kroz praktičan rad, timske oblike rada i igru.
CILJEVI / ISHODI PROJEKTA:
• učenik objašnjava važnost organiziranja i snalaženja u vremenu
• mjeri vrijeme urom i / ili štopericom, procjenjuje i mjeri trajanje svakodnevnih i ostalih životnih aktivnosti
• uspoređuje i reda događaje koji su se dogodili tijekom sata, dana, tjedna, mjeseca i godine
• služi se kalendarom
• objašnjava organiziranost vremena u godini, navodi mjesece u godini, broj dana u pojedinim mjesecima i svoj datum rođenja
• upisuje i planira događanja (rođendane, blagdane i sl.) u dnevni, tjedni, mjesečni i godišnji raspored i/ili vremensku crtu
Radni postupak
Uraditi zadatke i prikazati rad na Twinspace-u web alatom po izboru.
1. Napraviti osobni model sata/ure s kazaljkama
2. Dizajnirati stranicu mjeseca za razredni kalendar
3. Napraviti svoj tjedni plan korištenja vremena (jelo, rad, igra, druženje, odmor)
4. Oslikati svoj datum rođenja (minijatura)
5. Igrati igru ,,Mati, mati koliko je sati?'' (ili drugu ,,vremensku'' igru)
6. Izborni sadržaji: poticaj i stvaranje po osobnom izboru na temu vremena.
Videokonferencija (škole naizmjenično iznose svoje iskustvo o istom zadatku):
Za svaki zadatak pripremiti prikaz rada tako da 1 učenik kaže:
• Što su svi učenici radili?
Na kraju svih zadataka učenici će iznijeti dojmove odgovorima na pitanja:
• Kako ti se svidio rad na ovom projektu?
• Jesi li zadovoljan svojim radovima?
• Želiš li ponovovno sudjelovati u sličnom projektu?
Očekivani rezultati:
• Učenik koji se uspješno služi satom/urom i kalendarom te shvaća važnost organiziranja i planiranja svojih aktivnosti tijekom vremena.
• Učenik koji uspješno surađuje s drugima u timskim zadacima i prezentira svoj rad u dogovoru sa svojim timom.
• Twinspace s materijalima za rad i realiziranim sadržajima kao polazište za buduće projektne aktivnosti.