Razvoj inovativnog dijagnostičkog instrumentarija za rano prepoznavanje djece s disleksijom (RiDys)
Autor: Željka Zagorac, 15. 6. 2021.
Tijekom svibnja 2021. godine naša se škola uključila u projekt pod nazivom: Razvoj inovativnog dijagnostičkog instrumentarija za rano prepoznavanje djece s disleksijom. Projekt provodi Naklada Slap u partnerstvu s članovima Odsjeka za logopediju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Cilj ove faze projekta bio je ispitati vještine čitanja i pisanja kod djece urednog jezičnog razvoja u dobi od 6 do 10 godina, a krajnji cilj projekta je razvoj logopedskog elektroničkog inovativnog instrumenta za objektivnu procjenu čitanja i pisanja.
Učenici naše škole marljivo su rješavali testove i dali svoj doprinos u razvoju materijala koji će olakšati dijagnostički postupak i pravovremeno otkriti djecu s disleksijom.
Ivona Topal, mag. logoped.
Razvoj inovativnog dijagnostičkog instrumentarija za rano prepoznavanje djece s disleksijom (RiDys)
Autor: Željka Zagorac, 15. 6. 2021.
Tijekom svibnja 2021. godine naša se škola uključila u projekt pod nazivom: Razvoj inovativnog dijagnostičkog instrumentarija za rano prepoznavanje djece s disleksijom. Projekt provodi Naklada Slap u partnerstvu s članovima Odsjeka za logopediju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Cilj ove faze projekta bio je ispitati vještine čitanja i pisanja kod djece urednog jezičnog razvoja u dobi od 6 do 10 godina, a krajnji cilj projekta je razvoj logopedskog elektroničkog inovativnog instrumenta za objektivnu procjenu čitanja i pisanja.
Učenici naše škole marljivo su rješavali testove i dali svoj doprinos u razvoju materijala koji će olakšati dijagnostički postupak i pravovremeno otkriti djecu s disleksijom.
Ivona Topal, mag. logoped.
Razvoj inovativnog dijagnostičkog instrumentarija za rano prepoznavanje djece s disleksijom (RiDys)
Autor: Željka Zagorac, 15. 6. 2021.
Tijekom svibnja 2021. godine naša se škola uključila u projekt pod nazivom: Razvoj inovativnog dijagnostičkog instrumentarija za rano prepoznavanje djece s disleksijom. Projekt provodi Naklada Slap u partnerstvu s članovima Odsjeka za logopediju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Cilj ove faze projekta bio je ispitati vještine čitanja i pisanja kod djece urednog jezičnog razvoja u dobi od 6 do 10 godina, a krajnji cilj projekta je razvoj logopedskog elektroničkog inovativnog instrumenta za objektivnu procjenu čitanja i pisanja.
Učenici naše škole marljivo su rješavali testove i dali svoj doprinos u razvoju materijala koji će olakšati dijagnostički postupak i pravovremeno otkriti djecu s disleksijom.
Ivona Topal, mag. logoped.
Razvoj inovativnog dijagnostičkog instrumentarija za rano prepoznavanje djece s disleksijom (RiDys)
Autor: Željka Zagorac, 15. 6. 2021.
Tijekom svibnja 2021. godine naša se škola uključila u projekt pod nazivom: Razvoj inovativnog dijagnostičkog instrumentarija za rano prepoznavanje djece s disleksijom. Projekt provodi Naklada Slap u partnerstvu s članovima Odsjeka za logopediju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Cilj ove faze projekta bio je ispitati vještine čitanja i pisanja kod djece urednog jezičnog razvoja u dobi od 6 do 10 godina, a krajnji cilj projekta je razvoj logopedskog elektroničkog inovativnog instrumenta za objektivnu procjenu čitanja i pisanja.
Učenici naše škole marljivo su rješavali testove i dali svoj doprinos u razvoju materijala koji će olakšati dijagnostički postupak i pravovremeno otkriti djecu s disleksijom.
Ivona Topal, mag. logoped.
Razvoj inovativnog dijagnostičkog instrumentarija za rano prepoznavanje djece s disleksijom (RiDys)
Autor: Željka Zagorac, 15. 6. 2021.
Tijekom svibnja 2021. godine naša se škola uključila u projekt pod nazivom: Razvoj inovativnog dijagnostičkog instrumentarija za rano prepoznavanje djece s disleksijom. Projekt provodi Naklada Slap u partnerstvu s članovima Odsjeka za logopediju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Cilj ove faze projekta bio je ispitati vještine čitanja i pisanja kod djece urednog jezičnog razvoja u dobi od 6 do 10 godina, a krajnji cilj projekta je razvoj logopedskog elektroničkog inovativnog instrumenta za objektivnu procjenu čitanja i pisanja.
Učenici naše škole marljivo su rješavali testove i dali svoj doprinos u razvoju materijala koji će olakšati dijagnostički postupak i pravovremeno otkriti djecu s disleksijom.
Ivona Topal, mag. logoped.