Potpisivanje ugovora za program produženog boravka
Autor: Željka Zagorac, 29. 8. 2021.
Objavljujemo kriteriije za uključivanje učenika prvih i drugih razreda u program produženog boravka te popis potrebne dokumentacije i termine potpisivanja.
Ugovori o uključivanju u program produženog boravka za školsku godinu 2021./2022. potpisivat će se, uz predočenje potrebne dokumentacije tijekom lipnja:
- Budući učenici prvih razreda – prilikom upisa
- Budući učenici drugih razreda – 2.9. 2021. i 3.9. 2021. od 9 do 17 sati u matičnim učionicama 2.a i 2.b razreda, 6.9. od 8 do 17 sati u matičnim učionicama 2.a i 2.b razreda
Prema Programu javnih potreba u osnovnom odgoju i obrazovanju Grada Zagreba za 2021. g. prioritet pri uključivanju u produženi boravak imaju:
- djeca čija su oba roditelja zaposlena ili dijete/djeca zaposlenoga samohranog roditelja, koji koriste pravo na novčanu pomoć u sustavu socijalne skrbi
- djeca invalida Domovinskog rata, ako je drugi roditelj zaposlen
- djeca s teškoćama u razvoju
- djeca bez roditelja ili zanemarenoga roditeljskog staranja
- djeca koja žive u teškim zdravstvenim i socijalnim uvjetima
- djeca koja primaju dječji doplatak.
Ako se za uključivanje u produženi boravak prijavi veći broj učenika, a škola zbog ograničenih prostornih, kadrovskih i drugih organizacijskih uvjeta ne može povećati broj odgojno-obrazovnih skupina, prioritet pri uključivanju u produženi boravak škola utvrđuje na osnovi navedenih kriterija.
Osnovne škole će utvrditi pravo na olakšice u plaćanju na temelju sljedećih dokaza:
1.dokaz o prebivalištu djeteta:
uvjerenje MUP-a o prebivalištu djeteta ili pisana privola roditelja da gradska školska ustanova može sama - preko nadležnog gradskog ureda provjeriti podatak o prebivalištu djeteta u evidenciji prebivališta i boravišta građana;
2.dokazi o samohranosti roditelja:
rodni list djeteta, smrtni list za preminulog roditelja/staratelja ili potvrda o nestanku drugog roditelja/staratelja ili rješenje Centra za socijalnu skrb o privremenom uzdržavanju djeteta;
3.dokaz o statusu osobe s invaliditetom i postotku invalidnosti:
rješenje o statusu invalida Domovinskog rata s podatkom o postotku invalidnosti, odnosno rješenje o statusu osobe s invaliditetom i postotku invalidnosti;
4.dokazi o pravu na zajamčenu minimalnu naknadu:
rješenje centra za socijalnu skrb o pravu na zajamčenu minimalnu naknadu.
Ako roditelj, odnosno staratelj učenika ostvaruje olakšicu po više osnova, primjenjuje se jedna olakšica koja je za roditelja najpovoljnija.
Iznos sudjelovanja roditelja/staratelja učenika u cijeni programa produženog boravka utvrđuju osnovne škole na temelju dostavljene dokumentacije, a prije potpisivanja ugovora što ga osnovna škola sklapa s roditeljem/starateljem učenika za svaku školsku godinu.
ravnateljica
mr. sc. Branka Štefok Bojadžija
Potpisivanje ugovora za program produženog boravka
Autor: Željka Zagorac, 29. 8. 2021.
Objavljujemo kriteriije za uključivanje učenika prvih i drugih razreda u program produženog boravka te popis potrebne dokumentacije i termine potpisivanja.
Ugovori o uključivanju u program produženog boravka za školsku godinu 2021./2022. potpisivat će se, uz predočenje potrebne dokumentacije tijekom lipnja:
- Budući učenici prvih razreda – prilikom upisa
- Budući učenici drugih razreda – 2.9. 2021. i 3.9. 2021. od 9 do 17 sati u matičnim učionicama 2.a i 2.b razreda, 6.9. od 8 do 17 sati u matičnim učionicama 2.a i 2.b razreda
Prema Programu javnih potreba u osnovnom odgoju i obrazovanju Grada Zagreba za 2021. g. prioritet pri uključivanju u produženi boravak imaju:
- djeca čija su oba roditelja zaposlena ili dijete/djeca zaposlenoga samohranog roditelja, koji koriste pravo na novčanu pomoć u sustavu socijalne skrbi
- djeca invalida Domovinskog rata, ako je drugi roditelj zaposlen
- djeca s teškoćama u razvoju
- djeca bez roditelja ili zanemarenoga roditeljskog staranja
- djeca koja žive u teškim zdravstvenim i socijalnim uvjetima
- djeca koja primaju dječji doplatak.
Ako se za uključivanje u produženi boravak prijavi veći broj učenika, a škola zbog ograničenih prostornih, kadrovskih i drugih organizacijskih uvjeta ne može povećati broj odgojno-obrazovnih skupina, prioritet pri uključivanju u produženi boravak škola utvrđuje na osnovi navedenih kriterija.
Osnovne škole će utvrditi pravo na olakšice u plaćanju na temelju sljedećih dokaza:
1.dokaz o prebivalištu djeteta:
uvjerenje MUP-a o prebivalištu djeteta ili pisana privola roditelja da gradska školska ustanova može sama - preko nadležnog gradskog ureda provjeriti podatak o prebivalištu djeteta u evidenciji prebivališta i boravišta građana;
2.dokazi o samohranosti roditelja:
rodni list djeteta, smrtni list za preminulog roditelja/staratelja ili potvrda o nestanku drugog roditelja/staratelja ili rješenje Centra za socijalnu skrb o privremenom uzdržavanju djeteta;
3.dokaz o statusu osobe s invaliditetom i postotku invalidnosti:
rješenje o statusu invalida Domovinskog rata s podatkom o postotku invalidnosti, odnosno rješenje o statusu osobe s invaliditetom i postotku invalidnosti;
4.dokazi o pravu na zajamčenu minimalnu naknadu:
rješenje centra za socijalnu skrb o pravu na zajamčenu minimalnu naknadu.
Ako roditelj, odnosno staratelj učenika ostvaruje olakšicu po više osnova, primjenjuje se jedna olakšica koja je za roditelja najpovoljnija.
Iznos sudjelovanja roditelja/staratelja učenika u cijeni programa produženog boravka utvrđuju osnovne škole na temelju dostavljene dokumentacije, a prije potpisivanja ugovora što ga osnovna škola sklapa s roditeljem/starateljem učenika za svaku školsku godinu.
ravnateljica
mr. sc. Branka Štefok Bojadžija
Potpisivanje ugovora za program produženog boravka
Autor: Željka Zagorac, 29. 8. 2021.
Objavljujemo kriteriije za uključivanje učenika prvih i drugih razreda u program produženog boravka te popis potrebne dokumentacije i termine potpisivanja.
Ugovori o uključivanju u program produženog boravka za školsku godinu 2021./2022. potpisivat će se, uz predočenje potrebne dokumentacije tijekom lipnja:
- Budući učenici prvih razreda – prilikom upisa
- Budući učenici drugih razreda – 2.9. 2021. i 3.9. 2021. od 9 do 17 sati u matičnim učionicama 2.a i 2.b razreda, 6.9. od 8 do 17 sati u matičnim učionicama 2.a i 2.b razreda
Prema Programu javnih potreba u osnovnom odgoju i obrazovanju Grada Zagreba za 2021. g. prioritet pri uključivanju u produženi boravak imaju:
- djeca čija su oba roditelja zaposlena ili dijete/djeca zaposlenoga samohranog roditelja, koji koriste pravo na novčanu pomoć u sustavu socijalne skrbi
- djeca invalida Domovinskog rata, ako je drugi roditelj zaposlen
- djeca s teškoćama u razvoju
- djeca bez roditelja ili zanemarenoga roditeljskog staranja
- djeca koja žive u teškim zdravstvenim i socijalnim uvjetima
- djeca koja primaju dječji doplatak.
Ako se za uključivanje u produženi boravak prijavi veći broj učenika, a škola zbog ograničenih prostornih, kadrovskih i drugih organizacijskih uvjeta ne može povećati broj odgojno-obrazovnih skupina, prioritet pri uključivanju u produženi boravak škola utvrđuje na osnovi navedenih kriterija.
Osnovne škole će utvrditi pravo na olakšice u plaćanju na temelju sljedećih dokaza:
1.dokaz o prebivalištu djeteta:
uvjerenje MUP-a o prebivalištu djeteta ili pisana privola roditelja da gradska školska ustanova može sama - preko nadležnog gradskog ureda provjeriti podatak o prebivalištu djeteta u evidenciji prebivališta i boravišta građana;
2.dokazi o samohranosti roditelja:
rodni list djeteta, smrtni list za preminulog roditelja/staratelja ili potvrda o nestanku drugog roditelja/staratelja ili rješenje Centra za socijalnu skrb o privremenom uzdržavanju djeteta;
3.dokaz o statusu osobe s invaliditetom i postotku invalidnosti:
rješenje o statusu invalida Domovinskog rata s podatkom o postotku invalidnosti, odnosno rješenje o statusu osobe s invaliditetom i postotku invalidnosti;
4.dokazi o pravu na zajamčenu minimalnu naknadu:
rješenje centra za socijalnu skrb o pravu na zajamčenu minimalnu naknadu.
Ako roditelj, odnosno staratelj učenika ostvaruje olakšicu po više osnova, primjenjuje se jedna olakšica koja je za roditelja najpovoljnija.
Iznos sudjelovanja roditelja/staratelja učenika u cijeni programa produženog boravka utvrđuju osnovne škole na temelju dostavljene dokumentacije, a prije potpisivanja ugovora što ga osnovna škola sklapa s roditeljem/starateljem učenika za svaku školsku godinu.
ravnateljica
mr. sc. Branka Štefok Bojadžija
Potpisivanje ugovora za program produženog boravka
Autor: Željka Zagorac, 29. 8. 2021.
Objavljujemo kriteriije za uključivanje učenika prvih i drugih razreda u program produženog boravka te popis potrebne dokumentacije i termine potpisivanja.
Ugovori o uključivanju u program produženog boravka za školsku godinu 2021./2022. potpisivat će se, uz predočenje potrebne dokumentacije tijekom lipnja:
- Budući učenici prvih razreda – prilikom upisa
- Budući učenici drugih razreda – 2.9. 2021. i 3.9. 2021. od 9 do 17 sati u matičnim učionicama 2.a i 2.b razreda, 6.9. od 8 do 17 sati u matičnim učionicama 2.a i 2.b razreda
Prema Programu javnih potreba u osnovnom odgoju i obrazovanju Grada Zagreba za 2021. g. prioritet pri uključivanju u produženi boravak imaju:
- djeca čija su oba roditelja zaposlena ili dijete/djeca zaposlenoga samohranog roditelja, koji koriste pravo na novčanu pomoć u sustavu socijalne skrbi
- djeca invalida Domovinskog rata, ako je drugi roditelj zaposlen
- djeca s teškoćama u razvoju
- djeca bez roditelja ili zanemarenoga roditeljskog staranja
- djeca koja žive u teškim zdravstvenim i socijalnim uvjetima
- djeca koja primaju dječji doplatak.
Ako se za uključivanje u produženi boravak prijavi veći broj učenika, a škola zbog ograničenih prostornih, kadrovskih i drugih organizacijskih uvjeta ne može povećati broj odgojno-obrazovnih skupina, prioritet pri uključivanju u produženi boravak škola utvrđuje na osnovi navedenih kriterija.
Osnovne škole će utvrditi pravo na olakšice u plaćanju na temelju sljedećih dokaza:
1.dokaz o prebivalištu djeteta:
uvjerenje MUP-a o prebivalištu djeteta ili pisana privola roditelja da gradska školska ustanova može sama - preko nadležnog gradskog ureda provjeriti podatak o prebivalištu djeteta u evidenciji prebivališta i boravišta građana;
2.dokazi o samohranosti roditelja:
rodni list djeteta, smrtni list za preminulog roditelja/staratelja ili potvrda o nestanku drugog roditelja/staratelja ili rješenje Centra za socijalnu skrb o privremenom uzdržavanju djeteta;
3.dokaz o statusu osobe s invaliditetom i postotku invalidnosti:
rješenje o statusu invalida Domovinskog rata s podatkom o postotku invalidnosti, odnosno rješenje o statusu osobe s invaliditetom i postotku invalidnosti;
4.dokazi o pravu na zajamčenu minimalnu naknadu:
rješenje centra za socijalnu skrb o pravu na zajamčenu minimalnu naknadu.
Ako roditelj, odnosno staratelj učenika ostvaruje olakšicu po više osnova, primjenjuje se jedna olakšica koja je za roditelja najpovoljnija.
Iznos sudjelovanja roditelja/staratelja učenika u cijeni programa produženog boravka utvrđuju osnovne škole na temelju dostavljene dokumentacije, a prije potpisivanja ugovora što ga osnovna škola sklapa s roditeljem/starateljem učenika za svaku školsku godinu.
ravnateljica
mr. sc. Branka Štefok Bojadžija
Potpisivanje ugovora za program produženog boravka
Autor: Željka Zagorac, 29. 8. 2021.
Objavljujemo kriteriije za uključivanje učenika prvih i drugih razreda u program produženog boravka te popis potrebne dokumentacije i termine potpisivanja.
Ugovori o uključivanju u program produženog boravka za školsku godinu 2021./2022. potpisivat će se, uz predočenje potrebne dokumentacije tijekom lipnja:
- Budući učenici prvih razreda – prilikom upisa
- Budući učenici drugih razreda – 2.9. 2021. i 3.9. 2021. od 9 do 17 sati u matičnim učionicama 2.a i 2.b razreda, 6.9. od 8 do 17 sati u matičnim učionicama 2.a i 2.b razreda
Prema Programu javnih potreba u osnovnom odgoju i obrazovanju Grada Zagreba za 2021. g. prioritet pri uključivanju u produženi boravak imaju:
- djeca čija su oba roditelja zaposlena ili dijete/djeca zaposlenoga samohranog roditelja, koji koriste pravo na novčanu pomoć u sustavu socijalne skrbi
- djeca invalida Domovinskog rata, ako je drugi roditelj zaposlen
- djeca s teškoćama u razvoju
- djeca bez roditelja ili zanemarenoga roditeljskog staranja
- djeca koja žive u teškim zdravstvenim i socijalnim uvjetima
- djeca koja primaju dječji doplatak.
Ako se za uključivanje u produženi boravak prijavi veći broj učenika, a škola zbog ograničenih prostornih, kadrovskih i drugih organizacijskih uvjeta ne može povećati broj odgojno-obrazovnih skupina, prioritet pri uključivanju u produženi boravak škola utvrđuje na osnovi navedenih kriterija.
Osnovne škole će utvrditi pravo na olakšice u plaćanju na temelju sljedećih dokaza:
1.dokaz o prebivalištu djeteta:
uvjerenje MUP-a o prebivalištu djeteta ili pisana privola roditelja da gradska školska ustanova može sama - preko nadležnog gradskog ureda provjeriti podatak o prebivalištu djeteta u evidenciji prebivališta i boravišta građana;
2.dokazi o samohranosti roditelja:
rodni list djeteta, smrtni list za preminulog roditelja/staratelja ili potvrda o nestanku drugog roditelja/staratelja ili rješenje Centra za socijalnu skrb o privremenom uzdržavanju djeteta;
3.dokaz o statusu osobe s invaliditetom i postotku invalidnosti:
rješenje o statusu invalida Domovinskog rata s podatkom o postotku invalidnosti, odnosno rješenje o statusu osobe s invaliditetom i postotku invalidnosti;
4.dokazi o pravu na zajamčenu minimalnu naknadu:
rješenje centra za socijalnu skrb o pravu na zajamčenu minimalnu naknadu.
Ako roditelj, odnosno staratelj učenika ostvaruje olakšicu po više osnova, primjenjuje se jedna olakšica koja je za roditelja najpovoljnija.
Iznos sudjelovanja roditelja/staratelja učenika u cijeni programa produženog boravka utvrđuju osnovne škole na temelju dostavljene dokumentacije, a prije potpisivanja ugovora što ga osnovna škola sklapa s roditeljem/starateljem učenika za svaku školsku godinu.
ravnateljica
mr. sc. Branka Štefok Bojadžija