Pismo roditeljima 1.travnja
Autor: Željka Zagorac, 1. 4. 2020.
U trećem smo tjednu nastave na daljinu. Objavljujemo pismo ravnateljice, dostupno klikom na [više].
Poštovani roditelji,
u trećem smo tjednu nastave na daljinu i iskreno se nadam da ste se i vi uspjeli prilagoditi novom načinu života i rada. Razumijem da je trenutno veliki dio školskih obaveza i na vama, no sada ste vi naši suradnici, sustručnjaci, pomoćnici u nastavi... i naša je suradnja važnija nego ikada.
Dogodilo se nezamislivo i nastava se odvija u potpuno drugačijim uvjetima i okolnostima i to nikako ne možemo uspoređivati s nastavom u školi, no najbitnije je da djeca zadrže kontinuitet rada i učenja. Rutina je važna jer djeci pruža osjećaj sigurnosti koji je u kriznim okolnostima izuzetno značajan i nužan. Nemojte suviše brinuti o propuštenom. Čim se vratimo sve ćemo nadoknaditi. I nastavu i gradivo, ali i sve one aktivnosti koju čine našu školu i naše učenike posebnima.
Pedagoginja, logopedinje i ja redovito upućujemo savjete i smjernice učiteljima o količini i obimu gradiva te vrsti zadataka, međutim u ovoj situaciji teško je procijeniti što je previše, a što premalo. Nikome nije namjera suviše opteretiti učenike, a ni vama, u ovim izazovnim vremenima koja nam svima izazivaju strah i stres, dodatno napraviti pritisak. Učitelji se nisu imali prilike dovoljno pripremiti ni ispitati ovakav način rada, no svi se, unutar svojih mogućnosti, iznimno trude i daju sve od sebe. Međusobno se educiraju, savjetuju, istražuju nove aplikacije i platforme za rad, dijele primjere dobre prakse, revidiraju se i prilagođavaju sukladno povratnim reakcijama učenika. Pokrenuli smo i online anketu za učenike u vezi s nastavom na daljinu pa će se i ti rezultati uzeti u obzir prilikom kreiranja novih sadržaja. Uskoro će uslijediti i anketa za roditelje.
Ne funkcionira sve besprijekorno i u tom smislu trebamo vašu pomoć i podršku. Za početak, pomozite djeci da se organiziraju, osigurajte im prostor i odredite im dio dana u kojem će biti aktivni. Učitelji se drže redovnog rasporeda pa neka tako pokušaju i oni. U virtualnoj učionici -Pedagogica Oš Borovje- na Yammeru nalazi se tablica za organizaciju vremena i savjeti za uspješnije praćenje nastave na daljinu. Vjerujem da svi imaju i potrebne uređaje za rad, tablet ili funkcionalno računalo. U slučaju da ih nemate, javite nam se.
Nadalje, iako se prohodnost povećala još se suočavamo i s različitim tehničkim problemima zbog zagušenja i preopterećenosti sustava.
Upravo iz tog razloga učitelji još uvijek odgovaraju na sva pitanja učenika i postavljaju zadatke tijekom cijelog dana te uvažavaju zadaće kada god stignu. Kako će vrijeme odmicati vjerujem da će se i to ujednačiti i da ćemo svi postići željeni ritam. Pedagoginja i ja pripremamo smjernice za učitelje kako bismo navedeno postigli što prije.
Uskoro očekujemo i upute Ministarstva znanosti i obrazovanja vezano uz vrednovanje ishoda. Dok ne stignu službene upute učitelji ne ocjenjuju, već vode bilješke o aktivnostima i napredovanju učenika. Dobivene upute objavit ćemo na mrežnoj stranici škole, a proslijedit će vam ih i razrednici.
Htjela bih zahvaliti svima vama koji ste nam uputili telefonski poziv i / ili mail s podrškom i idejama kako unaprijediti rad u ovim izvanrednim okolnostima.
U slučaju bilo kakvih problema i upita slobodno se obratite predmetnim učiteljima, razrednicima, pedagoginji, logopedinjama ili meni. Na mrežnoj stranici naše škole bit će objavljen adresar s kontaktima predmetnih učitelja i stručnih suradnica. Vjerujem da u svim situacijama jedni drugima možemo pomoći, a sve s ciljem da vaša djeca i naši učenici što lakše prođu kroz ovo krizno razdoblje.
I dalje vas pozivam vas da redovito pratite mrežnu stranicu škole, obavijesti na stranicama MZO-a, CARNET-a, Škole za život i AZOO i opće upute o postupanju u vezi COVID-19 pandemije.
Čuvajte svoje zdravlje i zdravlje svoje obitelji.
ravnateljica
mr. sc. Branka Štefok Bojadžija
Pismo roditeljima 1.travnja
Autor: Željka Zagorac, 1. 4. 2020.
U trećem smo tjednu nastave na daljinu. Objavljujemo pismo ravnateljice, dostupno klikom na [više].
Poštovani roditelji,
u trećem smo tjednu nastave na daljinu i iskreno se nadam da ste se i vi uspjeli prilagoditi novom načinu života i rada. Razumijem da je trenutno veliki dio školskih obaveza i na vama, no sada ste vi naši suradnici, sustručnjaci, pomoćnici u nastavi... i naša je suradnja važnija nego ikada.
Dogodilo se nezamislivo i nastava se odvija u potpuno drugačijim uvjetima i okolnostima i to nikako ne možemo uspoređivati s nastavom u školi, no najbitnije je da djeca zadrže kontinuitet rada i učenja. Rutina je važna jer djeci pruža osjećaj sigurnosti koji je u kriznim okolnostima izuzetno značajan i nužan. Nemojte suviše brinuti o propuštenom. Čim se vratimo sve ćemo nadoknaditi. I nastavu i gradivo, ali i sve one aktivnosti koju čine našu školu i naše učenike posebnima.
Pedagoginja, logopedinje i ja redovito upućujemo savjete i smjernice učiteljima o količini i obimu gradiva te vrsti zadataka, međutim u ovoj situaciji teško je procijeniti što je previše, a što premalo. Nikome nije namjera suviše opteretiti učenike, a ni vama, u ovim izazovnim vremenima koja nam svima izazivaju strah i stres, dodatno napraviti pritisak. Učitelji se nisu imali prilike dovoljno pripremiti ni ispitati ovakav način rada, no svi se, unutar svojih mogućnosti, iznimno trude i daju sve od sebe. Međusobno se educiraju, savjetuju, istražuju nove aplikacije i platforme za rad, dijele primjere dobre prakse, revidiraju se i prilagođavaju sukladno povratnim reakcijama učenika. Pokrenuli smo i online anketu za učenike u vezi s nastavom na daljinu pa će se i ti rezultati uzeti u obzir prilikom kreiranja novih sadržaja. Uskoro će uslijediti i anketa za roditelje.
Ne funkcionira sve besprijekorno i u tom smislu trebamo vašu pomoć i podršku. Za početak, pomozite djeci da se organiziraju, osigurajte im prostor i odredite im dio dana u kojem će biti aktivni. Učitelji se drže redovnog rasporeda pa neka tako pokušaju i oni. U virtualnoj učionici -Pedagogica Oš Borovje- na Yammeru nalazi se tablica za organizaciju vremena i savjeti za uspješnije praćenje nastave na daljinu. Vjerujem da svi imaju i potrebne uređaje za rad, tablet ili funkcionalno računalo. U slučaju da ih nemate, javite nam se.
Nadalje, iako se prohodnost povećala još se suočavamo i s različitim tehničkim problemima zbog zagušenja i preopterećenosti sustava.
Upravo iz tog razloga učitelji još uvijek odgovaraju na sva pitanja učenika i postavljaju zadatke tijekom cijelog dana te uvažavaju zadaće kada god stignu. Kako će vrijeme odmicati vjerujem da će se i to ujednačiti i da ćemo svi postići željeni ritam. Pedagoginja i ja pripremamo smjernice za učitelje kako bismo navedeno postigli što prije.
Uskoro očekujemo i upute Ministarstva znanosti i obrazovanja vezano uz vrednovanje ishoda. Dok ne stignu službene upute učitelji ne ocjenjuju, već vode bilješke o aktivnostima i napredovanju učenika. Dobivene upute objavit ćemo na mrežnoj stranici škole, a proslijedit će vam ih i razrednici.
Htjela bih zahvaliti svima vama koji ste nam uputili telefonski poziv i / ili mail s podrškom i idejama kako unaprijediti rad u ovim izvanrednim okolnostima.
U slučaju bilo kakvih problema i upita slobodno se obratite predmetnim učiteljima, razrednicima, pedagoginji, logopedinjama ili meni. Na mrežnoj stranici naše škole bit će objavljen adresar s kontaktima predmetnih učitelja i stručnih suradnica. Vjerujem da u svim situacijama jedni drugima možemo pomoći, a sve s ciljem da vaša djeca i naši učenici što lakše prođu kroz ovo krizno razdoblje.
I dalje vas pozivam vas da redovito pratite mrežnu stranicu škole, obavijesti na stranicama MZO-a, CARNET-a, Škole za život i AZOO i opće upute o postupanju u vezi COVID-19 pandemije.
Čuvajte svoje zdravlje i zdravlje svoje obitelji.
ravnateljica
mr. sc. Branka Štefok Bojadžija
Pismo roditeljima 1.travnja
Autor: Željka Zagorac, 1. 4. 2020.
U trećem smo tjednu nastave na daljinu. Objavljujemo pismo ravnateljice, dostupno klikom na [više].
Poštovani roditelji,
u trećem smo tjednu nastave na daljinu i iskreno se nadam da ste se i vi uspjeli prilagoditi novom načinu života i rada. Razumijem da je trenutno veliki dio školskih obaveza i na vama, no sada ste vi naši suradnici, sustručnjaci, pomoćnici u nastavi... i naša je suradnja važnija nego ikada.
Dogodilo se nezamislivo i nastava se odvija u potpuno drugačijim uvjetima i okolnostima i to nikako ne možemo uspoređivati s nastavom u školi, no najbitnije je da djeca zadrže kontinuitet rada i učenja. Rutina je važna jer djeci pruža osjećaj sigurnosti koji je u kriznim okolnostima izuzetno značajan i nužan. Nemojte suviše brinuti o propuštenom. Čim se vratimo sve ćemo nadoknaditi. I nastavu i gradivo, ali i sve one aktivnosti koju čine našu školu i naše učenike posebnima.
Pedagoginja, logopedinje i ja redovito upućujemo savjete i smjernice učiteljima o količini i obimu gradiva te vrsti zadataka, međutim u ovoj situaciji teško je procijeniti što je previše, a što premalo. Nikome nije namjera suviše opteretiti učenike, a ni vama, u ovim izazovnim vremenima koja nam svima izazivaju strah i stres, dodatno napraviti pritisak. Učitelji se nisu imali prilike dovoljno pripremiti ni ispitati ovakav način rada, no svi se, unutar svojih mogućnosti, iznimno trude i daju sve od sebe. Međusobno se educiraju, savjetuju, istražuju nove aplikacije i platforme za rad, dijele primjere dobre prakse, revidiraju se i prilagođavaju sukladno povratnim reakcijama učenika. Pokrenuli smo i online anketu za učenike u vezi s nastavom na daljinu pa će se i ti rezultati uzeti u obzir prilikom kreiranja novih sadržaja. Uskoro će uslijediti i anketa za roditelje.
Ne funkcionira sve besprijekorno i u tom smislu trebamo vašu pomoć i podršku. Za početak, pomozite djeci da se organiziraju, osigurajte im prostor i odredite im dio dana u kojem će biti aktivni. Učitelji se drže redovnog rasporeda pa neka tako pokušaju i oni. U virtualnoj učionici -Pedagogica Oš Borovje- na Yammeru nalazi se tablica za organizaciju vremena i savjeti za uspješnije praćenje nastave na daljinu. Vjerujem da svi imaju i potrebne uređaje za rad, tablet ili funkcionalno računalo. U slučaju da ih nemate, javite nam se.
Nadalje, iako se prohodnost povećala još se suočavamo i s različitim tehničkim problemima zbog zagušenja i preopterećenosti sustava.
Upravo iz tog razloga učitelji još uvijek odgovaraju na sva pitanja učenika i postavljaju zadatke tijekom cijelog dana te uvažavaju zadaće kada god stignu. Kako će vrijeme odmicati vjerujem da će se i to ujednačiti i da ćemo svi postići željeni ritam. Pedagoginja i ja pripremamo smjernice za učitelje kako bismo navedeno postigli što prije.
Uskoro očekujemo i upute Ministarstva znanosti i obrazovanja vezano uz vrednovanje ishoda. Dok ne stignu službene upute učitelji ne ocjenjuju, već vode bilješke o aktivnostima i napredovanju učenika. Dobivene upute objavit ćemo na mrežnoj stranici škole, a proslijedit će vam ih i razrednici.
Htjela bih zahvaliti svima vama koji ste nam uputili telefonski poziv i / ili mail s podrškom i idejama kako unaprijediti rad u ovim izvanrednim okolnostima.
U slučaju bilo kakvih problema i upita slobodno se obratite predmetnim učiteljima, razrednicima, pedagoginji, logopedinjama ili meni. Na mrežnoj stranici naše škole bit će objavljen adresar s kontaktima predmetnih učitelja i stručnih suradnica. Vjerujem da u svim situacijama jedni drugima možemo pomoći, a sve s ciljem da vaša djeca i naši učenici što lakše prođu kroz ovo krizno razdoblje.
I dalje vas pozivam vas da redovito pratite mrežnu stranicu škole, obavijesti na stranicama MZO-a, CARNET-a, Škole za život i AZOO i opće upute o postupanju u vezi COVID-19 pandemije.
Čuvajte svoje zdravlje i zdravlje svoje obitelji.
ravnateljica
mr. sc. Branka Štefok Bojadžija
Pismo roditeljima 1.travnja
Autor: Željka Zagorac, 1. 4. 2020.
U trećem smo tjednu nastave na daljinu. Objavljujemo pismo ravnateljice, dostupno klikom na [više].
Poštovani roditelji,
u trećem smo tjednu nastave na daljinu i iskreno se nadam da ste se i vi uspjeli prilagoditi novom načinu života i rada. Razumijem da je trenutno veliki dio školskih obaveza i na vama, no sada ste vi naši suradnici, sustručnjaci, pomoćnici u nastavi... i naša je suradnja važnija nego ikada.
Dogodilo se nezamislivo i nastava se odvija u potpuno drugačijim uvjetima i okolnostima i to nikako ne možemo uspoređivati s nastavom u školi, no najbitnije je da djeca zadrže kontinuitet rada i učenja. Rutina je važna jer djeci pruža osjećaj sigurnosti koji je u kriznim okolnostima izuzetno značajan i nužan. Nemojte suviše brinuti o propuštenom. Čim se vratimo sve ćemo nadoknaditi. I nastavu i gradivo, ali i sve one aktivnosti koju čine našu školu i naše učenike posebnima.
Pedagoginja, logopedinje i ja redovito upućujemo savjete i smjernice učiteljima o količini i obimu gradiva te vrsti zadataka, međutim u ovoj situaciji teško je procijeniti što je previše, a što premalo. Nikome nije namjera suviše opteretiti učenike, a ni vama, u ovim izazovnim vremenima koja nam svima izazivaju strah i stres, dodatno napraviti pritisak. Učitelji se nisu imali prilike dovoljno pripremiti ni ispitati ovakav način rada, no svi se, unutar svojih mogućnosti, iznimno trude i daju sve od sebe. Međusobno se educiraju, savjetuju, istražuju nove aplikacije i platforme za rad, dijele primjere dobre prakse, revidiraju se i prilagođavaju sukladno povratnim reakcijama učenika. Pokrenuli smo i online anketu za učenike u vezi s nastavom na daljinu pa će se i ti rezultati uzeti u obzir prilikom kreiranja novih sadržaja. Uskoro će uslijediti i anketa za roditelje.
Ne funkcionira sve besprijekorno i u tom smislu trebamo vašu pomoć i podršku. Za početak, pomozite djeci da se organiziraju, osigurajte im prostor i odredite im dio dana u kojem će biti aktivni. Učitelji se drže redovnog rasporeda pa neka tako pokušaju i oni. U virtualnoj učionici -Pedagogica Oš Borovje- na Yammeru nalazi se tablica za organizaciju vremena i savjeti za uspješnije praćenje nastave na daljinu. Vjerujem da svi imaju i potrebne uređaje za rad, tablet ili funkcionalno računalo. U slučaju da ih nemate, javite nam se.
Nadalje, iako se prohodnost povećala još se suočavamo i s različitim tehničkim problemima zbog zagušenja i preopterećenosti sustava.
Upravo iz tog razloga učitelji još uvijek odgovaraju na sva pitanja učenika i postavljaju zadatke tijekom cijelog dana te uvažavaju zadaće kada god stignu. Kako će vrijeme odmicati vjerujem da će se i to ujednačiti i da ćemo svi postići željeni ritam. Pedagoginja i ja pripremamo smjernice za učitelje kako bismo navedeno postigli što prije.
Uskoro očekujemo i upute Ministarstva znanosti i obrazovanja vezano uz vrednovanje ishoda. Dok ne stignu službene upute učitelji ne ocjenjuju, već vode bilješke o aktivnostima i napredovanju učenika. Dobivene upute objavit ćemo na mrežnoj stranici škole, a proslijedit će vam ih i razrednici.
Htjela bih zahvaliti svima vama koji ste nam uputili telefonski poziv i / ili mail s podrškom i idejama kako unaprijediti rad u ovim izvanrednim okolnostima.
U slučaju bilo kakvih problema i upita slobodno se obratite predmetnim učiteljima, razrednicima, pedagoginji, logopedinjama ili meni. Na mrežnoj stranici naše škole bit će objavljen adresar s kontaktima predmetnih učitelja i stručnih suradnica. Vjerujem da u svim situacijama jedni drugima možemo pomoći, a sve s ciljem da vaša djeca i naši učenici što lakše prođu kroz ovo krizno razdoblje.
I dalje vas pozivam vas da redovito pratite mrežnu stranicu škole, obavijesti na stranicama MZO-a, CARNET-a, Škole za život i AZOO i opće upute o postupanju u vezi COVID-19 pandemije.
Čuvajte svoje zdravlje i zdravlje svoje obitelji.
ravnateljica
mr. sc. Branka Štefok Bojadžija
Pismo roditeljima 1.travnja
Autor: Željka Zagorac, 1. 4. 2020.
U trećem smo tjednu nastave na daljinu. Objavljujemo pismo ravnateljice, dostupno klikom na [više].
Poštovani roditelji,
u trećem smo tjednu nastave na daljinu i iskreno se nadam da ste se i vi uspjeli prilagoditi novom načinu života i rada. Razumijem da je trenutno veliki dio školskih obaveza i na vama, no sada ste vi naši suradnici, sustručnjaci, pomoćnici u nastavi... i naša je suradnja važnija nego ikada.
Dogodilo se nezamislivo i nastava se odvija u potpuno drugačijim uvjetima i okolnostima i to nikako ne možemo uspoređivati s nastavom u školi, no najbitnije je da djeca zadrže kontinuitet rada i učenja. Rutina je važna jer djeci pruža osjećaj sigurnosti koji je u kriznim okolnostima izuzetno značajan i nužan. Nemojte suviše brinuti o propuštenom. Čim se vratimo sve ćemo nadoknaditi. I nastavu i gradivo, ali i sve one aktivnosti koju čine našu školu i naše učenike posebnima.
Pedagoginja, logopedinje i ja redovito upućujemo savjete i smjernice učiteljima o količini i obimu gradiva te vrsti zadataka, međutim u ovoj situaciji teško je procijeniti što je previše, a što premalo. Nikome nije namjera suviše opteretiti učenike, a ni vama, u ovim izazovnim vremenima koja nam svima izazivaju strah i stres, dodatno napraviti pritisak. Učitelji se nisu imali prilike dovoljno pripremiti ni ispitati ovakav način rada, no svi se, unutar svojih mogućnosti, iznimno trude i daju sve od sebe. Međusobno se educiraju, savjetuju, istražuju nove aplikacije i platforme za rad, dijele primjere dobre prakse, revidiraju se i prilagođavaju sukladno povratnim reakcijama učenika. Pokrenuli smo i online anketu za učenike u vezi s nastavom na daljinu pa će se i ti rezultati uzeti u obzir prilikom kreiranja novih sadržaja. Uskoro će uslijediti i anketa za roditelje.
Ne funkcionira sve besprijekorno i u tom smislu trebamo vašu pomoć i podršku. Za početak, pomozite djeci da se organiziraju, osigurajte im prostor i odredite im dio dana u kojem će biti aktivni. Učitelji se drže redovnog rasporeda pa neka tako pokušaju i oni. U virtualnoj učionici -Pedagogica Oš Borovje- na Yammeru nalazi se tablica za organizaciju vremena i savjeti za uspješnije praćenje nastave na daljinu. Vjerujem da svi imaju i potrebne uređaje za rad, tablet ili funkcionalno računalo. U slučaju da ih nemate, javite nam se.
Nadalje, iako se prohodnost povećala još se suočavamo i s različitim tehničkim problemima zbog zagušenja i preopterećenosti sustava.
Upravo iz tog razloga učitelji još uvijek odgovaraju na sva pitanja učenika i postavljaju zadatke tijekom cijelog dana te uvažavaju zadaće kada god stignu. Kako će vrijeme odmicati vjerujem da će se i to ujednačiti i da ćemo svi postići željeni ritam. Pedagoginja i ja pripremamo smjernice za učitelje kako bismo navedeno postigli što prije.
Uskoro očekujemo i upute Ministarstva znanosti i obrazovanja vezano uz vrednovanje ishoda. Dok ne stignu službene upute učitelji ne ocjenjuju, već vode bilješke o aktivnostima i napredovanju učenika. Dobivene upute objavit ćemo na mrežnoj stranici škole, a proslijedit će vam ih i razrednici.
Htjela bih zahvaliti svima vama koji ste nam uputili telefonski poziv i / ili mail s podrškom i idejama kako unaprijediti rad u ovim izvanrednim okolnostima.
U slučaju bilo kakvih problema i upita slobodno se obratite predmetnim učiteljima, razrednicima, pedagoginji, logopedinjama ili meni. Na mrežnoj stranici naše škole bit će objavljen adresar s kontaktima predmetnih učitelja i stručnih suradnica. Vjerujem da u svim situacijama jedni drugima možemo pomoći, a sve s ciljem da vaša djeca i naši učenici što lakše prođu kroz ovo krizno razdoblje.
I dalje vas pozivam vas da redovito pratite mrežnu stranicu škole, obavijesti na stranicama MZO-a, CARNET-a, Škole za život i AZOO i opće upute o postupanju u vezi COVID-19 pandemije.
Čuvajte svoje zdravlje i zdravlje svoje obitelji.
ravnateljica
mr. sc. Branka Štefok Bojadžija